Pirmā epizode publicēta 26. maijā ar nosaukumu "Sievietes karā".
Ievērojamu daļu no pirmās raidījuma sērijas tā vadītājas diskutēja par to, kādai būtu jābūt sievietei, kas atbalsta karu Ukrainā. Kaševarova pauda viedokli, ka Krievijas televīzijas raidījumu vadītājas izskatās "aseksuālas".
Kritika tika veltīta arī vienai no galvenajām Kremļa propagandistēm Olgai Skabejevai par to, ka viņa "tiekot pataisīta par kaut kādu kareivi", un ieteica viņai "atklāt sievišķību".
"Ir izveidojusies situācija, kurā vienīgais simbols, kas cilvēkus "uzbudina", ir vecmāmiņa ar karogu," izteicās Agranoviča. "Kolektīvā zemapziņa barojas no vecmāmiņas ar karogu un no bērna, kas māj karavīriem. Mums nav popkultūras konotācijas ar kādu, kurš izskatās pēc Merilinas Monro skaistā, spīdīgā kleitā un stāv priekšā armijai un dzied."
Saskaņā ar "Draudzenes Z" vadītājām, Krievijā "sievietes tēls" nozīmējot "Dieva un tēvzemes mātes tēlu", bet Ukrainā – "raganas un nāves tēlu".
Raidījuma vadītājas arī izteicās, ka lielākā daļa vīriešu, kas bijuši karā, vēlas atgriezties frontē, jo viņi tur atrod draugus. "Tu beidzot saproti savas vajadzības un dzīves jēgu," izteicās propagandiste Kaševarova. "Viņi tevi tur gaida, tava ierašanās ir saules ierašanās."
Agranoviča izteicās, ka karš "patiešām ir vieta, kur cilvēki atdzīvojas".
Pārsteidzošā kārtā raidījumā tiek veltīta kritika arī Krievijas Aizsardzības ministrijai, norādot, ka tā pārāk lēni atbild uz valdību atbalstošo mediju jautājumiem par ziņām no frontes līnijas un ka tā rīkojas pārāk necaurredzami.
Kritiku no "Z draudzenēm" saņem arī visa Krievijas valsts par to, ka amatpersonas neizskaidro iemeslu, kāpēc Kremlis sāka karu.
"Valsts neiedod šo ideoloģiju. Kas ir demilitarizācija un denacifikācija? Neviens nesaprot," izteicās propagandistes. "Nav ideoloģisko izdales materiālu. Un pat tie, kas ir, ir rakstīti neuztveramā juridiskajā valodā."