Kad šie "Nr. 1." un "Nr. 2" izdomā organizēt parādi par godu savām tiesībām un brīvībām, tad mums – mātēm, tēviem un mūsu bērniem – ir mierīgi uz to jānoskatās un jāciena bieži vien kliedzošas un provokatīvas dažādu netradicionālu seksuālu izvēļu izpausmes. Tieši mēs esam tie, kuri saglabā neitralitāti. Mūs neaicina piedalīties šajās parādēs, taču mēs nekliedzam, ka šādā veidā tiekam diskriminēti."
Komentāros zem Dzalbes ieraksta notiek karsta diskusija, kurā ir gan atbalsts, gan aicinājumi uz diskusiju, ko tad darīt, piemēram, vientuļajiem vecākiem. Daži norāda arī, ka viendzimuma ģimenēs neeksistē "vecāks Nr. 1." un "vecāks Nr." un ka Dzalbe nodarbojas ar klaju dezinformāciju.
Jana Jarinovska komentārā raksta: "Lūdzu, izbeidziet izplatīt viltus informāciju. Viendzimuma ģimenēs nav vecāks 1 un vecāks 2.
Savās heteroseksuālajās ģimenēs jūs taču nesaucat vecmāmiņa 1 un vecmāmiņa 2, vai vectētiņš 1 un vectētiņš 2.
Audzinām meitu un šausmināmies par to, cik ļoti politiķiem gribas atrast kādu ienaidnieku no kā sargāt savu vēlētāju, nevis tiešām nodarbojas ar patiesām problēmām. Skumji, ka jūsu lielākais drauds ir viendzimuma ģimenes, nevis vardarbība, alkoholisms un vienaldzība pret bērniem."
Vitālijs Meinerts savā komentārā raksta: "Mums, Latvijā, es gribētu atgādināt, visizplatītākais ğimenes veids ir vientuļās mātes ar savu tēvu atstātajiem bērniem. Baigi tradicionāli, vai ne?"
Intas Lazdānes komentārs: "Netradicionālas ģimenes - viendzimuma ģimenes, kurām sanāk liegts ierasties pasākumā... Ak.. Pirmkārt jau, ko lai dara māmiņas, kuras audzina bērnu ar vecmāmiņu. Vai arī tā vairs nav ģimene? Ak jā, šķiet, jūs raksta beigās minējāt, ka ģimene ir savienība starp vīrieti un sievieti. Diemžēl sanāk, ka jūsu pasākums domāts ļoti mazai sabiedrības daļai. Totāla diskriminācija un tie, kas visvairāk tiek diskriminēti, ir bērni.