Homoseksuāļu vidē bija vērojamas daudzveidīgas maskulinitātes, kuras nošķīra nianses viņu seksuālajās praksēs. Daudzi savu pieredzi bija sākuši jau pirmskara – 20.–30. gadu – Latvijā. Ne tikai Kaspars Aleksandrs Irbe, bet arī daži no viņa jaunības paziņām – Baltā Māsa (viņš arī Baroniete), Karmena, Ķirzaka (viņš arī Mata Hari), Tangolita, Klotilde, Vaska, Šujmašīna, Žanete un vēl daži – dzīvoja vēl 80. gados. Viņu biedriskās attiecības balstījās uz piederību kādai sociālai identifikācijai un ar to saistītajām atmiņām par kopējo pagātni. Stāsti par šo pagātni iesniedzās pat Krievijas impērijas laikā.
Teātra režisora Alekša Mierlauka (1866–1943) bijušais mīļākais, pazīstams kā Maijiņa, kurš par viņu bija gadus divdesmit jaunāks, vēl 50. gados kopa Mierlauka kapu. Maijiņa nomira apmēram 90 gadu vecumā 1974. gadā.
Viņš vēl 60. gados, apgrozoties homoseksuāļu satikšanās vietās, mēdzis stāstīt par savām dēkām arī ar arābiem un melnajiem pirms Pirmā pasaules kara Latvijā un ārzemēs – Spānijā, Francijā un citur.
Pagaidām nav informācijas, lai spriestu par to, kā 40.–50. gados veidojās attiecības starp vietējiem homoseksuāļiem un iebraucējiem, kas apmetās uz dzīvi Rīgā masveida migrācijas rezultātā no Padomju Savienības republikām un kuru uzvedības kultūru vietējie dažkārt uztvēra kā nekulturālu un barbarisku, kā arī ar padomju pilsoņiem, kas Rīgā uzturējās ilgākā vai īsākā tranzītā.