Šeltons piebilda: "Nakšņojot galapunkta kempingā, es izmantoju transportlīdzekļa "camp mode" sistēmu."
"Camp mode" atvieglo gulēšanu automašīnā, regulējot temperatūru un gaisa plūsmu.
"Es to izmantoju apmēram astoņas stundas, un akumulators zaudēja 20% no uzlādes," viņš teica.
"Terrain" un "camp mode" režīmi piespieda Šeltonu divas reizes uzlādēt savu "Teslu", kas katru reizi prasīja trīs stundas.
"Braucot ar "terrain" un "camp mode" režīmu, es burtiski nevarēju saglabāt enerģijas krājumus, tāpēc man bija jāturpina doties uz šo lādētāju reizi dienā divas dienas pēc kārtas," sacīja Šeltons.
"Jo tālāk jūs esat no pilsētas, jo lielāka iespēja, ka jūsu ceļošanas pieredze būs vairāk negatīva vai arī būs mazāk patīkama," sacīja Šeltons.
Viņš piebilda, ka atpakaļceļš ilga tikai 12 stundas, jo lādētāji bija pieejami biežāk: "Man nebija nepieciešams uzlādēt automašīnu līdz 100%, jo es varēju daudz vieglāk tikt pie nākamā lādētāja."
Šeltons iesaka elektrisko transportlīdzekļu vadītājiem būt zinošiem par "lādēšanas līkni". Ja jums ir jāpārliecinās, ka automašīnas baterija ir 100% pilna, vai arī jūs uztraucaties par to, kur būs nākošā uzlādes stacija, jūsu ceļojums būs garāks un mazāk patīkams.
Šeltons arī atklāja, ka viņam gadījās nedaudz sastrīdēties ar citu vadītāju, kurš, pēc viņa teiktā, bija ielēcis viņam priekšā rindā pie viena uzlādes punkta. "Šādām situācijām nav pamācības," viņš piebilda.
Neskatoties uz ķibelēm, Šeltons saka, ka esot bijis "ļoti jautrs ceļojums".