Ilgtspējīgas attīstības tendence kļūst arvien populārāka. Rīgas modes nedēļa, kas norisināsies no 18. līdz 21. aprīlim, gan jaunajās kolekcijās, gan izglītojošajos semināros balstās uz ilgtspējību un ētiku.
Gaidāmajā Rīgas modes nedēļas sesijā ir pieteikti vairāk nekā 15 zīmoli, kuru vidū ir gan debitanti, gan ārzemju ekozīmoli, gan vietējie nozares titāni.
Lai pievērstu īpašu uzmanību ilgtspējībai, Rīgas modes nedēļas atklāšanu iezīmēs starptautisks izglītojošs seminārs "Ilgtspējīga mode: stereotipi un īstenība Nr. 2". Ieeja pēc iepriekšējas pieteikšanās. Rīgas modes nedēļas programmas izglītojošo daļu tajā pašā dienā paplašinās filma un lektorijs "Vestvuda: panka, leģenda, aktīviste" ("Westwood: Punk, Icon, Activist", 2018), kā arī lekcijas par modi Rīgas Modes muzejā.
Latviešu zīmoli ir pārliecināti, ka ilgtspējība un mode nedrīkst būt savstarpēji izslēdzošas — šie centieni ir vērojami ne tikai kolekcijās, bet arī kopdarbos. Mākslinieciskais buduāra modes zīmols "Amoralle" un ar rokām darinātu galvassegu zīmols "Ksenia Danilova" kopīgi ir sagatavojuši 3D projektu, kam bija nepieciešams minimāls daudzums materiālu. "One Wolf" šosezon priekšplānā izvirza džinsaudumu, pludmales modes zīmols "Slow Beachwear" — peldkostīmu ilgmūžību, bet debitants no Lietuvas "Mild Power" kolekcijā aktīvi iesaistīs materiālu atgriezumus.