Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

"Latvija var!" Gundega Skudriņa ar komandu gūst atzinību pasaules labāko pasākumu konkursā Kannās

Raksta foto
Foto: publicitātes

Radošā apvienība "Skudras Metropole" un dizaina risinājumu uzņēmums "Don’t Panic" gūst atzinību Kannās un iekaro sarkano paklāju divkārtēji, saņemot SUDRABU un BRONZU prestižajā konkursā "Heavent Awards 2023" Kannās!

"Heavent Awards 2023" tiek apbalvoti labākie izklaides un kultūras pasākumi no visas pasaules, informē radošās apvienības "Skudras Metropole" vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

"Heavent Awards 2023" festivāls un konkurss notiek jau 15. gadu. Konkursam tika iesniegti 132 nacionālie un starptautiskie pieteikumi, no kuriem 46 labākie pasākumi no dažādām valstīm iekļuva shortlist sarakstā. Konkursa specifika - 60% no kopvērtējuma veido žūrijas balsojums, kuri ir izvērtējuši projekta prezentāciju klātienē ar 16 žūrijas pārstāvju lielu sastāvu. Savukārt 40% tiek iegūti ceremonijas laikā no zāles balsojuma, kur katra finālista projekta prezentāciju vērtē vien pēc 30 sek. garas video filmiņas noskatīšanās.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Starp finālistiem un balvu saņēmējiem tādi zīmoli un notikumi kā Moët & Chandon, Louis Vuitton, Renault, Range Rover Sport, Métaverse – Energy boat challenge, Digital X 2022, Fendt 700 Vario Launch Event, Les Rendez-vous Relais & Châteaux, 75e anniversaire du Festival du film de Cannes, 100 years of R&V – the anniversary event, Cérémonie d’ouverture du Saudi Tour 2022 et présentation des équipes, Esch2022 Remix Opening, Kazakhstan Pavilion Mainshow "Unlimited Space" Dubajā EXPO izstādē, IBM un daudzi citi.

"Jau nokļūt pusfinālā prestižajā Kannu "Heavent Awards 2023" festivālā ir apbrīnojams rezultāts un milzīgs pagodinājums visai mūsu komandai. Bet vēl pārsteidzošāk pēc sīvas cīņas un klātienes prezentācijām, kurās obligāts nosacījums ir prezentēt darbus kopā ar klientu, saņemt augstos apbalvojumus. 

Kā festivāla ceremonijā teica Kannu pilsētas mērs - ja jūs esat šeit, tad jūsu paveiktie darbi ir ļoti īpaši, jo darbu atlase ir nežēlīga un ļoti strikta. Uz sarkanā paklāja kāpj tikai jaudīgākie un spējīgākie.

Sasniegt tik augstus rezultātus, jo sevišķi, ja šis ir vienīgais konkurss nozarē, kur gala vērtējuma 60% veido žūrijas balsojums, bet 40% skatītāju balsojums zālē pasākuma ceremonijas laikā, ir vienkārši nereāli. Tas nozīmē, ka arī frančus mūsu darbi pārsteidza un iedvesmoja. Patiesībā mums joprojām grūti noticēt, ka latviešu darbiem tik augsts apbalvojums. Pateicamies ikvienam, kurš pielika savu roku mūsu projektu tapšanā, kā arī lielu pateicību esam parādā mūsu klientam - uzņēmuma HUGO BOSS pārstāvjiem, kas līdz ar mums pārliecinoši klātienē prezentēja mūsu kopdarbu. Dalām šīs uzvaras ar visiem iesaistītajiem un lepojamies, ka Latvija VAR!," tā par paveikto stāsta RA "Skudras Metropole" vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

Projekts “Boss Fall/Winter 2022 Fashion Food Gallery” saņēma augsto SUDRABA apbalvojumu kategorijā “Brand experience and multichannel event award”.

Projektā uzņēmums HUGO BOSS iepazīstināja savus lojālos klientus no 11 valstīm ar jaunāko BOSS kolekciju interaktīvā, unikālā veidā - galerijas formātā.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Projekts "Dabas galerija" saņēma augsto BRONZAS apbalvojumu kategorijā "Sport, cultural, educational or entertainment event award".

"Dabas galerija" ir jauna veida objekts 2,6 h mežā pie ezera, kas piesaista apmeklētājus ar unikālu, iepriekš nebijušu dizaina objektu - rotējošu galeriju 360 grādos un mākslas instalācijām teritorijā, kas saturiski vēstī par vides saglabāšanu, vērtībām un klimata pārmaiņām. Projekta sinerģiju veido - tehnoloģijas, dizains, gastronomija, māksla un kultūras norises. Projekts veicina apmeklētāju izpratni par ilgtspējas nozīmi, vienlaicīgi izglīto un dāvā piedzīvojumu sajūtu, attīsta rekreācijas iespējas un biofilijas konceptu.

"Dabas galerijas" projektam šī ir jau 7 saņemtā balva pasaules, Baltijas un Latvijas mērogā, tajā skaitā "Eksporta un inovācijas balva" - "Eksportspējīgākais jaunais tūrisma produkts".

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu