Pēdējo dažu dienu laikā Latvijas iedzīvotāji sociālo tīklu vietnēs pauduši sašutumu par "airBaltic" reisiem – atcelti vai pārcelti lidojumi un reisu kavēšanās pat par vairākām stundām. Kāpēc tā un ko pasažieriem ņemt vērā?

Aprīļa sākumā iedzīvotāji dalījušies savās pieredzēs par "airBaltic" lidojumiem. Liene (vārds mainīts) raksta: "Sēžam Frankfurtes lidostā. Rīta reisu atcēla. Cerams, ka izlidosim vakara reisā. Prasīšu kompensāciju. Vesela darba diena ir pazaudēta."

Arī lidojot no Helsinkiem, iedzīvotāja Justīne (vārds mainīts) pieredzējusi līdzīgu situāciju. "Vakar no Helsinkiem uz Rīgu plānots bija izlidot 21:20. Jau 9 no rīta atnāca ziņa, ka 3 stundas vēlāk izlidos.

Pēc tam vēl divas reizes pārcēla. Beigās tikai 2 naktī izlidojām. Tiesa gan, pilots atvainojās, nepaskaidrojot iemeslus."

Sazinoties ar Latvijas nacionālo lidsabiedrību "airBaltic", noskaidrojās, kāpēc radusies tāda situācija