Ilze no Ķeipenes pagasta vēlējās pasūtīt internetā mēteli no pazīstama latviešu zīmola, tomēr pasūtījums jau vairāk kā gadu nav pienācis, ziņo raidījums "Bez tabu".
Vismaz 20 pircēji palikuši bez pasūtījuma un bez naudas, iepērkoties pie zināma latviešu apģērbu zīmola
Ilze vēlējās mēteli uzdāvināt savai Londonā dzīvojošajai meitai.
Viņa internetā izvēlējās krāsainu latviešu zīmola "Colorfall" mēteli, jo tam bija vajadzīgais izmērs un iespējama atlaide. Tāpat acīs iekritušas skaistās fotogrāfijas un pievilcīgais apģērba dizains, kas meitai sevišķi paticis. Ilze stāsta, ka mētelis pasūtīts, rakstot vēstuli uzņēmuma "Facebook" lapā.
Sākumā viss pirkšanas process izskatījies labi. No uzņēmuma puses komunikācija bijusi laipna un apsolīts, ka pavasara mētelis drīzumā jau tiks izsūtīts, taču pagājis jau vairāk nekā gads un no mēteļa ne miņas.
Uzņēmuma īpašniece ignorē pircējas ziņas un zvanus.
"Bez tabu" noskaidroja, ka Ilze nav vienīgais šī uzņēmuma upuris.
Ilze un viņas meita apzinājušas jau 10 sievietes, kuras arī bija pasūtījušas pavasara mēteli, taču, tiklīdz nauda saņemta, pārdevēja "izgaisusi". Apkrāptās sievietes apvienojušās cīņā par taisnīgu tiesu.
"Bez tabu" žurnālisti pamēģināja pasūtīt mēteli, lai noskaidrotu, kā tagad norit pirkšanas process. Komunikācija ar uzņēmuma pārstāvi iesākās raiti, ar jautājumu pircējam, kādu mēteli vēlas iegādāties, taču pēc tam iestājās klusums. Tikai pēc atgādinājuma sekoja atbilde, ka pasūtījums tiks pieņemts un izpildīts, kad uzņēmums pārdzīvos krīzi.
Publiski pieejamās datubāzes "Lursoft” informācija liecina, ka SIA "Colorfall" likvidēts šā gada martā. Laura un citas klientes vērsušās ar iesniegumu Valsts policijā, taču pamatīgi vīlušās.
Tikmēr Patērētāju tiesību aizsardzības (PTAC) centrā par likstām ar latviešu apģērbu zīmolu ir informēti – tur saņemti jau 20 iesniegumi. Naudu izdevies atgūt trim sūdzību iesniedzējiem, kuri vērsušies pa taisno PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ziņo raidījums.
Plašāk "Bez tabu" sižetā: