Šodienas redaktors:
Dace Otomere

FOTO "airBaltic" atklāj četrdesmito "Airbus A220-300" lidmašīnu Latvijas karoga krāsās

"A220-300" lidmašīna.
"A220-300" lidmašīna. Foto: @airbaltic/Twitter.com

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" rīkojusi īpašu pasākumu Kanādā, kur kopā ar lidmašīnu ražotāju "Airbus" prezentēja savu četrdesmito "A220-300" lidmašīnu. Tā ir Latvijas karoga krāsās, norāda uzņēmums.

Plānots, ka "airBaltic" četrdesmitā "A220-300" lidmašīna ar reģistrācijas numuru "YL-ABN" lidsabiedrības flotei pievienosies 2023. gada aprīļa sākumā.

Šī būs otrā "A220-300" lidmašīna "airBaltic" flotē ar īpašu krāsojumu Latvijas karoga krāsās.

"airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss norādīja, ka pirms vairāk nekā sešiem gadiem "airBaltic" kļuva par pirmo lidsabiedrību pasaulē, kas sāka lidojumus ar ''A220-300''.

"Šīs lidmašīnas ir kļuvušas par mūsu lidojumu un darbības pamatu, un mēs turpinām būt lepni šo lidaparātu vēstnieki.

Šo gadu laikā ir bijusi veiksmīga sadarbība un draudzība starp mums kā Latvijas nacionālo lidsabiedrību un mūsu partneriem Kanādā," sacīja Gauss.

Kopš 2020. gada maija "airBaltic" visus lidojumus veic tikai ar "Airbus A220-300" lidmašīnām.

Šis lēmums vienkāršo flotes uzturēšanu, kā arī sniedz papildu ieguvumus lidmašīnu efektivitātei.

Līdz šim "airBaltic" ar "A220-300" lidmašīnām ir pārvadājusi teju 11 000 000 pasažieru. Kopumā lidsabiedrība ar tām veikusi vairāk nekā 126 000 lidojumu un nolidojusi vairāk nekā 275 000 stundu.

Kā norāda Latvijas lidsabiedrība, ''Airbus A220-300'' darbības rādītāji pārsnieguši cerības, spējot uzrādīt labāku vispārējo veiktspēju, degvielas ekonomiju un ērtības gan pasažieriem, gan darbiniekiem. Lidmašīna nodrošina izcilu lidojumu ar tādām priekšrocībām pasažieriem kā platāki sēdekļi, lielāki logi, vairāk vietas rokas bagāžai, pilnveidotas labierīcības un citiem uzlabojumiem.

Turklāt lidmašīna ir arī ievērojami klusāka - tās trokšņu līmenis ir pat par 50% mazāks salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes lidmašīnām. Turklāt šobrīd A220 ir pasaulē zemākās oglekļa emisijas starp šaurā korpusa lidmašīnām, palīdzot samazināt CO2un NOX emisijas attiecīgi par 20% un 50%. Tas arī bija pirmais lidaparāts, kura dzīves cikla ietekmes uz vidi deklarācija ir pilnīgi caurskatāma.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu