Krievijas propagandas medijiem bija drīzāk reaģējoša, nevis proaktīva pieeja un tie reaģēja uz vietējiem notikumiem vai amatpersonu izteikumiem.
Prokremlisko mediju mērķauditorija sociālajos tīklos bija Latvijas krievvalodīgie iedzīvotāji un laika periodā pirms 14. Saeimas vēlēšanām šie mediji fokusējās uz vēstījumiem par krievvalodīgo diskrimināciju Latvijā, kritizējot valdību.
SAB vērtējumā, novērotie vēstījumi lielākoties bija oportūnistiski un tika publicēti, reaģējot uz galvenajiem notikumiem Latvijā: politiķu centieniem ierobežot krievu valodas lietošanu; Saeimas paziņojumu, ar kuru Krievijas īstenotā vardarbība pret civiliedzīvotājiem atzīta par terorismu un Krievija par terorismu atbalstošu valsti; padomju laika pieminekļu nojaukšana, īpaši - Uzvaras parka pieminekļa Pārdaugavā nojaukšana.
Tikai neliels skaits publikāciju ekskluzīvi vēstīja par vēlēšanām vai centās ietekmēt vēlētājus.
Ieraksti, kuros atklāti tika apspriesti draudi gaidāmajām vēlēšanām, piesaistīja ļoti mazu interesi.
SAB novēroja vienotu tendenci to politisko partiju vidū, kurām vēlēšanās bija ļoti maz iespēju pārkāpt 5 % barjeru, - informatīvajā telpā paust bažas par diskrimināciju un neuzticību socioloģisko aptauju publicētajiem politisko partiju reitingiem, uzskatot, ka partiju reitingi neesot objektīvi un godīgi.
Šie izteikumi kalpoja par pamatu politisko partiju vēlākiem izteikumiem par negodīgām vēlēšanām, tādējādi, iespējams, mobilizējot savus vēlētājus pretreakcijai oficiālo rezultātu paziņošanas dienā.