Konstatēta kļūda E-parvaldnieks.lv vortālā ieviešanas un sistēmas pārbaudes laikā, kas radusies Rīgas namu pārvaldnieka (RNP) februāra rēķinos ceturtajai daļai klientu. Ar automatizācijas procesu saistītā kļūda jānovērš, tāpēc RNP daļai klientu atsauc februāra rēķinus. Šobrīd tiek gatavoti jauni rēķini, uzņēmums informē portālu TVNET.
Daļai "Rīgas namu pārvaldnieka" klientu tiek atsaukti februāra rēķini
Klientu februāra rēķinos iekļautā pozīcija ar nosaukumu "bio atkritumu izvešana", kas ir maksa par lapu, zāles, zaru un citu zaļo atkritumu izvešanu, ko nevar likt brūnajos bio konteineros, nav attiecināma uz 2023. gada pakalpojumiem. Koriģētajos pakalpojumu rēķinos šī pozīcija netiks iekļauta.
Drukāto rēķinu saņēmējiem tiks izsūtīti laboti rēķini, savukārt e-parvaldnieks.lv vortāla lietotāji saņems koriģētu rēķinu jau nākamās nedēļas sākumā.
Tie klienti, kuri jau veikuši norēķinus, saņems nākamā mēneša rēķinā iekļautu pārmaksas apmēru.
Kā jau ziņots, uzņēmums īsteno digitalizācijas politiku, kas paredz daudzu procesu automatizāciju, ļaujot klientiem un arī uzņēmuma darbiniekiem ātrāk un efektīvāk iegūt informāciju, kas saistīta ar īpašuma pārvaldīšanu - mājas uzkrājumi, detalizēta aktuālā informācija par remontdarbiem.
Tādējādi tiks paaugstināta plānošanas efektivitāte RNP, bet klientiem būs iespēja pilnvērtīgāk sekot līdzi sava īpašuma uzturēšanai, lai varētu pieņemt izsvērtus un aktuālākajā informācijā balstītus kopības lēmumus par sava īpašuma uzturēšanu. Dažādu sistēmu integrācijas procesā nav izslēgtas kļūmes.
Uzņēmums atvainojas iedzīvotājiem.