Bariss norāda, ka jaunu gāzes piegādes ceļu parādīšanās kopumā ir pozitīva, tomēr varētu rasties sastrēgumi, lai gāzi iesūknētu krātuvē.
Politiskais atbalsts trausls
Tikmēr politiskais atbalsts projektam kopš Saeimas vēlēšanām ir saļodzījies. Ja par īpašo statusu Skultes terminālim atkal būtu jābalso, vairākuma Saeimā varētu arī nebūt. Tikai ar dažu balsu pārsvaru šonedēļ Saeimā tika noraidīts opozīcijas priekšlikums atslepenot informāciju par projektu un prasītajām garantijām.
Iesniedzēji "Zaļo un zemnieku savienība" uzskata, ka termināli Latvijā būtu jāveido Venstpilī, kas ļautu izmantot Ventspils naftas vadu gāzes pārvadei. Savukārt Skultes projekta attīstītāji frakcijas deputātu vērtējumā neesot uzticami.
ZZS Saeimas frakcijas vadītājs Viktors Valainis teica:
"Piecu gadu laikā tas [projekts] nav parādījis nekādu reālu virzību. Tikai idejas, stāsti par stratēģiskiem investoriem, cerības uz valsts garantijām. Mūsu ieskatā tā ir ļoti nenopietna attieksme pret šāda līmeņa projektu."
Arī koalīcijā viedokļi ir dažādi. Skeptiski ir vairāki "Apvienotā saraksta" pārstāvji. Deputāts Andris Kulbergs, kurš vada Vides un enerģētikas apakškomisiju, uzskata, ka projekts jau ir nokavēts: "Mums vajag termināli, bet to vajadzēja piecus gadus atpakaļ. [..] Gan Lietuvas šī te līnija, gan Igaunijas un Somijas līnija, mēs no "Conexus" kā dzirdējām – pilnībā apmierina pirms krīzes [patēriņa] vajadzības."
Klimata un enerģētikas ministrs Raimonds Čudars vēl neatklāj, kā ministrija ieteiks valdībai rīkoties. Tomēr arī viņš atzīst, ka brīdī, kad valdība lēma par vajadzību pēc sava termināļa, satraukums par gāzes pieejamību bija krietni lielāks: