Šodienas redaktors:
Dace Otomere

"Spotify" aizvadītajā gadā zaudējis 12 reižu vairāk naudas

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: nikkimeel/Shutterstock

Zviedrijas mūzikas straumēšanas gigants "Spotify" 2022. gadu beidza ar 430 miljonu eiro lieliem zaudējumiem. Tas ir vairāk nekā 12 reizes vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu, kad uzņēmums cieta 34 miljonu eiro zaudējumus, norādīts otrdien, 31. janvārī, publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tikmēr uzņēmuma ienākumi pagājušajā gadā palielinājušies par 21% un veidojuši 11,7 miljardus eiro.

"Spotify" norāda, ka maksas abonentu skaits pērn pieaudzis par 14% un sasniedzis 205 miljonus.

Šī ir pirmā reize uzņēmuma vēsturē, kad šādu abonentu skaits pārsniedzis 200 miljonus.

Savukārt ikmēneša aktīvo lietotāju skaits kopumā sasniedzis 489 miljonus, bet šogad tas varētu sasniegt 500 miljonus, vēstī uzņēmums.

"Spotify" vēl nekad nav strādājis ar gada peļņu.

Kā ziņots, "Spotify" likvidēs aptuveni 600 darbavietas jeb 6% no kopējā darbavietu skaita, tam kļūstot par kārtējo tehnoloģiju uzņēmumu, kas īstenos restrukturizāciju.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu