Iepazīšanās lietotnes cita pēc citas izmēģina jaunus pakalpojumus, par ko tiktu iekasēta ievērojama summa. Populārā iepazīšanās lietotne "Tinder" patlaban izmēģina plānu, kas izmaksātu pat 500 dolāru mēnesī. Savukārt lietotne "Hinge" iecerējusi ieviest jaunu abonentplānu par 720 dolāriem mēnesī, vēsta "Business Insider".
"Tinder" izmēģina jaunu pakalpojumu, kas sniegtu "500 dolāru vērtas priekšrocības"
Paredzams, ka "Hinge" jaunais pakalpojums abonentiem piedāvās dažādas iespējas, piemēram, izcelt savu profilu un būt pamanāmākam. Paredzams, ka jaunais pakalpojums "premium klases" abonentiem būs paredzēts tikai tiem, "kam ir nopietni iepazīšanās nolūki".
Savukārt "Match Group" piederošā lietotne jau drīzumā piedāvās abonentmaksas pakalpojumus, kas izmaksās 50-60 dolāru (46-55 eiro) mēnesī jeb līdz 720 dolāriem (660 eiro) gadā.
Kompānija norādījusi, ka abonenti varēs saņemt piekļuvi dažādām "īpaši piemērotām rekomendācijām", kā arī gūt citas priekšrocības, kā meklēt savu otro pusīti pēc vairākiem parametriem, piemēram, pēc vecuma, garuma utt. Pašlaik bezmaksas versijā lietotājs var spiest atzīmi "Man patīk" astoņiem profiliem, taču maksas versijā tas būs iespējams neierobežotā apjomā.
Pašlaik "Hinge" jau piedāvā maksas abonentpakalpojumu, kas maksā 35 dolārus mēnesī.
Tikmēr cita "Match" piederošā lietotne "Tinder" arī testē jaunu abonentpakalpojumu, kura cena varētu būt pat 500 dolāru (460 eiro) mēnesī jeb 6000 dolāru (5550 eiro) gadā. Pagaidām gan nav zināms, kādas varētu būt "500 dolāru vērtās priekšrocības".
Kompānija "Match" nav komentējusi šīs ziņas.
"Match" piederošās lietotnes "Tinder" un "Hinge" guva lielu popularitāti pandēmijas laikā, un arī pašlaik, atsaucoties uz uzņēmumu, "abas lietotnes ir pieprasītas". Kompānijas vadītājs Bernards Kims paziņoja, ka "Hinge" savu lejupielāžu rekordu sasniedza pērn oktobrī.