Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Pasaule nopeļ luksusa modes namu par divdomīgu kampaņu, kurā bērni tur plīša lācīša somas

Foto: Purple Unicorns/"Twitter"

Luksusa modes nams "Balenciaga" atvainojās par savu jaunāko reklāmas kampaņu, kurā bērni turēja plīša rotaļu lācīša somas, kurās redzami biedējoši elementi, vēsta medijs "Insider".

Modes nama reklāmas kampaņa izraisīja sašutumu sociālajos tīklos un tas tika apsūdzēts par bērnu seksualizēšanu. Sociālajos tīklos izplatās neskaitāmi daudz ierakstu, kuros modes nams tiek nosodīts. 

"Balenciaga" otrdien izplatīja paziņojumu sociālajos tīklos, norādot, ka tas ir izņēmis reklāmas no visām savām platformām.

"Mēs patiesi atvainojamies par jebkādiem aizvainojumiem, ko kampaņa varēja izraisīt. Mūsu plīša lāču somas šajā kampaņā nedrīkstēja tikt atainotas kopā ar bērniem," teikts paziņojumā.

Uzņēmums paziņoja, ka vērsīsies tiesā pret pusēm, kas ir atbildīgas par fotosesiju, un apgalvoja, ka viņi kampaņai iekļāvuši arī neapstiprinātus elementus.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu