Uzņēmums "Latvijas gāze" radījis raizes vairākiem senioriem, jo viņiem neizdodas ar uzņēmumu sazināties. Uzņēmumā nedarbojas klientu apkalpošanas centri un arī sazvanīt klientu servisu teju nav iespējams, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "4. studija".
Seniori sašutuši: "Latvijas gāze" ar klientiem sazinās tikai attālināti (2)
Uzņēmums pensionāriem iesaka uzdot savus jautājumus internetā, taču daudziem sirmgalvjiem Latvijā internets nav ne pieejams, ne saprotams.
Piezvanot uzņēmuma klientu servisa telefona numuram, atbilde skan šādi: "Informējam, ka šobrīd visi speciālisti ir aizņemti, un laiks līdz savienojumam ir paredzams ilgāk par 30 minūtēm. Zvans tiks pārtraukts, tāpēc aicinām sazināties vēlāk vai informāciju meklēt "Latvijas gāze" mājaslapā vai pašapkalpošanās portālā."
Arī klātienē uz "Latvijas gāzi" atbraukušie atzina, ka durvis ir ciet. Savā mājaslapā uzņēmums iesaka klientiem vēstules uz uzņēmumu nogādāt, izmantot pasta pakalpojumus.
"Mūs šobrīd tiešām ir ļoti grūti sazvanīt," atzīst AS "Latvijas gāze" Mājsaimniecību departamenta vadītāja Diana Tivča.
"Tieši sazvanīt, jo rakstiskajā komunikācijā gan mēs esam sasniedzami, un mēs pilnīgi noteikti simtprocentīgi atbildam uz pilnīgi visiem ienākošajiem pastiem un vēstulēm, bet sazvanīt mūs ir ļoti grūti."
Ļoti bieži lielākais slogs šobrīd esot no tādiem vispārīgiem jautājumiem, atzina uzņēmuma pārstāve.
Šī gada deviņos mēnešos "Latvijas gāzes" klientu serviss saņēmis 334 500 zvanu. Tas, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir par 53% vairāk.
Kopš jūlija, kad tika izsludināti jaunie gāzes tarifi, zvanu skaits pieaudzis trīs reizes.
Pērn šajā periodā uzņēmumam piezvanījuši 67 tūkstoši cilvēku, šogad – 180 tūkstoši.
Uzņēmumā apgalvo, ka tiek aktīvi paplašināta strādājošo komanda, taču atrast labus darbiniekus neesot viegli. Tomēr klientu apkalpošana klātienē nemaz netiek plānota.
"Aicinājums klientiem, kas tomēr var atrast atbildes, izvēlēties alternatīvos ceļus, dot iespēju šim senioram mūs sazvanīt," ieteica departamenta vadītāja.