Tikmēr DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 882 000 reālo lietotāju un 59 procentus interneta lietotāju (par 23 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī).
Trešajā pozīcijā starp grupām, tāpat kā jūlijā, ierindojas Rīgas Viļņu mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu, kas pagājušajā mēnesī sasniegusi 686 000 reālo lietotāju un 46 procentus interneta lietotāju, kas ir par 28 000 mazāk nekā jūlijā.
TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, pagājušajā mēnesī sasniegusi 45 procentus jeb 678 000 Latvijas interneta lietotāju, uzrādot auditorijas kritumu par 10 000 lietotājiem. Mediju grupu piecinieku noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, lrtv.lv un tv24.lv, kas augustā sasniegusi 600 000 un 40 procentus interneta lietotāju – par 59 000 reālo lietotāju mazāk nekā jūlijā.