Ideja fotosērijai sievietei ienāca prātā pagājušā gada augustā, kad viņa nonāca kāda Vācijas ezera krastā, kuru ieskāva zaļi kalni un iespaidīgi ūdenskritumi.
Lai gan bija vēsi un lija lietus, tūristi, fotografējoties un spītējot aukstumam, novilka savas jakas un biezos džemperus, lai sekotājiem radītu iespaidu par siltu un patīkamu laiku.
Tā vietā, lai mēģinātu iegūt dažādu vietu "perfekto" kadru, viņa izveidoja kolāžu, kas parāda realitāti un izmaiņas vietu apmeklētībā noteiktā periodā.
Fotogrāfiju sērija, kuras nosaukums ir "Autentiskuma teātris", vēsta par to, kā sociālo tīklu platformas pārvērš vietas par tūrisma galamērķiem un kā "Instagram" influenceru ieraksti var mainīt dažādu vietu apmeklētību.
"Šādā veidā es gribēju parādīt "neredzamā tūrisma" ietekmi uz šīm vietām. Kad es saku "neredzams", es domāju, ka, atrodoties tur, jums liekas, ka esat viens. Bet pēc vairāk nekā stundas vai pēcpusdienā tur sabrauc daudz cilvēku," viņa stāsta.
Vācija, 43 500 reižu lietots vietas tags: