Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

"Tā bija katastrofa..." Leklērs neizpratnē par kārtējo "Ferrari" stratēģijas fiasko

Šarls Leklērs
Šarls Leklērs Foto: dpa/scanpix

Neizpratni par komandas pitstopu stratēģiju aizvadītajā Ungārijas GP sarunā ar medijiem paudis "Ferrari" vadošais pilots Šarls Leklērs.

Ungārijas sacīkstēs, startējot no 10. pozīcijas, uzvaru izcīnīja "Red Bull" pilots Makss Verstapens, bet viņa tiešais konkurents cīņā par titulu Šarls Leklērs neveiksmīgas pitstopu stratēģijas dēļ bija spiests samierināties vien ar 6. vietu un papildus 17 punktu deficītu pilotu kopvērtējumā.

Leklēra sacīkstes izgāza komandas lēmums otrajā pitstopā Monako pilota bolīdam uzlikt cietākās riepas (C2), kuras, kā pierādīja arī abi "Alpine" piloti, salīdzinoši aukstajos laikapstākļos nebija pats labākais risinājums.

"Visu kontrolēju, un kaut kāda, man nezināma iemesla dēļ mēs izvēlējāmies cietās riepas. Pa radio komandai ziņoju, ka ar vidējās cietības riepām jūtos ļoti komfortabli. Es ar tām vēlējos braukt tik ilgi, cik vien iespējams. Nezinu, kāpēc pieņēmām citu lēmumu," kritiski par komandas stratēģiju izteicās Leklērs.

"Ferrari" pilots uzsvēra, ka pirmajā sacīkšu daļā viņš varēja cīnīties par uzvaru: "Biju ātrs. Visi atcerēsies tikai sacīkšu otro pusi. Tā bija katastrofa, it sevišķi braucot ar cietajām riepām. Tur es arī zaudēju sacīkstēs."

Nobeigumā gan Leklērs norādīja, ka joprojām uzticas savai komandai un stratēģijas departamentam.

"Ferrari" boss Matia Binoto gan uzsvēra, ka problēmas bijušas nevis ar stratēģijas izvēli, bet gan pašu spēkratu kopumā. Savukārt "Red Bull" priekšnieks Kristians Horners neslēpa, ka brīdī, kad "Ferrari" sacīkstes izvēlējās turpināt ar cietajām riepām, viņš noticējis Verstapena uzvarai.

Pirms vasaras pārtraukuma pasaules čempionāta kopvērtējumā līderis ar 258 punktiem ir Verstapens, otrais ar 178 punktiem ir Leklērs, bet trešo vietu ar 163 punktiem ieņem Peress. Konstruktoru kausā "Red Bull" ir 431 punkts, "Ferrari" seko ar 334 punktiem, bet trešā ar 304 punktiem ir "Mercedes".

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu