Latvijas ietekmīgākā influencera Roja Rodžera omīte raidījumā "Iečeko slavenību" dalās ar spilgtu mirkli no mazdēla dzīves, kas viskrāšņāk palicis atmiņā. Proti, viņš pamatskolas izlaidumā bija tērpies paša dizainētā tērpā un ar kroni galvā. Par to, kā šis pats kronis nonāca pasaulslavenās dziedātājas Lady Gaga galvā, pastāsta arī pats Rojs.
Kā Roja Rodžera pašdarinātais kronis nonāca popdīvas Lady Gagas galvā
"Iedomājieties, kādā apģērbā absolventi iet uz savas devītās klases izlaidumu. Rojs ieradās baltā tērpā ar kroni galvā. Ar skaistu kroni, bet kroni. Un paziņoja mums, ka tāds viņš iešot. Man patika, bet es biju viegli šokēta," atceras omīte.
"Mēs ar meitu domājām - nu ko tie citi vecāki teiks. Sapratām, ka kaut kā Rojs ir jāatbalsta. Arī es matos ieliku baltu puķīti."
Kroni Rojs bija pagatavojis pats savām rokām. Savu īpašās dienas korni Rojs atdāvināja savam elkam - dziedātājai Lady Gaga koncertā Amsterdamā. "Es devu, viņa pieskrēja un paņēma, un to uzvilka. Pēc tam gan iemeta skatītājos, un es redzēju, kā cilvēki to saplēsa uz pusēm. Noteikti kāds sagrieza arī rokas, jo tas tika darināts no drātīm.
Visi šokējās, ka es ar kroni galvā ierados savā izlaidumā. Bet tad, kad manu kroni galvā uzlika Lady Gaga, tad visiem viss forši."
Rojs atklāj, ka vecāki neesot bijuši sajūsmā par dēla izvēli uz izlaidumu doties šādā tērpā. "Es zinu, ka jūs runājāt man aiz muguras, bet es par to tā neuztraucos. Māsa vecākiem teica, lai neuztraucas, ka es vienkārši šādā veidā izpaužos." Omīte sarunā piebilst: "Mēs tev nelikām uzvesties tā, kā mēs gribētu, lai tu uzvedies."
Rojs jau iepriekš vairākkārt izteicies, ka viņam ir vienalga, ko citi par viņu domā.
"Apollo.lv" jau vēstīja, ka, analizējot sevi un savu uzvedību, influenceris atklāja, ka sevī pamanījis autiskā spektra traucējumu pazīmes, kas izskaidrojot, kāpēc viņš neveido acu kontaktu ar sarunu biedriem, nesasveicinās un daudz klusē.
Rojs Rodžers Linkevičs sociālo mediju satura veidotāju Latvijā "Golin Accelerators of Relevance Influenceru indeksa 2022" apbalvošanas ceremonijā tika atzīts par ietekmīgāko influenceri, kuram visos populārākajos soctīklos kopā seko nepilni 100 tūkstoši cilvēku.