Mūsdienās ceļošana, izmantojot gaisa pārvadātāju pakalpojumus, jau ir kļuvusi par ierastu lietu, jo tas ir ērts un ātrs pārvietošanās veids. Tomēr daudziem nācies saskarties ar to, ka jāveic zināmas korekcijas savos atpūtas vai darba braucienu plānos, jo paredzētais lidojums kavējas, tiek atteikta iekāpšana konkrētajā reisā vai reiss tiek atcelts. "Apollo.lv" saņēma četru iedzīvotāju stāstu par negatīvu pieredzi, lidojot uz Latviju. Noskaidrojām, kā dažādās situācijās pasažieriem rīkoties.
Latvijā ieradās vien 12 stundas vēlāk
Latvietis Kristaps kopā ar trīs citiem Latvijas iedzīvotājiem 15. jūnijā no Milānas, kurā atradās Erasmus+ projekta ietvaros, lidoja uz Latviju, izmantojot aviokompānijas "Ryanair" pakalpojumus.
Sākotnēji Latvijas valstpiederīgajiem paziņoja, ka lidojums ir aizkavējies par divām stundām un 50 minūtēm. Kad viņi veiksmīgi iekāpa lidmašīnā un devās uz Latviju, stundu pirms nolaišanās pasažieriem tika paziņots, ka Rīgas lidosta ir slēgta, līdz ar to lidmašīna nolaidīsies Kauņas lidostā, Lietuvā.
"Pasažieri vairākkārt tika mierināti, ka tur mūs sagaidīs transports, kurš operatīvi mūs nogādās uz Rīgu. Lidmašīnai nolaižoties Kauņā 2.30, aviokompānija paziņoja, ka pašiem jāmeklē, kā tikt uz mājām, jo lidostas personāls nebija lietas kursā par notiekošo, tāpēc transports no lidostas uz Rīgu nebija pieejams," raksta Kristaps.
Vīrietis norāda, ka no rīta visi pasažieri saņēma atvainošanās vēstuli no aviokompānijas, ļaujot iesniegt radušos izdevumus. Kristaps turpina:
"Nomocījušies, atrodot transportu, ieradāmies Rīgā ap 13.00, kas ir 12 stundas vēlāk nekā paredzēts.
Atguvušies no piedzīvotā vājprāta, katrs no mums nosūtīja "Ryanair" kompensācijas pieprasījumu; tikai uz diviem no četriem nosūtītajiem pieprasījumiem tika sniegta atbilde. Atmaksa netikšot veikta sakarā ar to, ka par lidmašīnas kavēšanos nebija atbildīga "Ryanair"."