1. jūlija rītā kāda "Apollo.lv" lasītāja sistēmas traucējumu dēļ iegādājās četras e-biļetes braucienam ar vilcienu un interesējas, vai iespējams atgūt samaksātos līdzekļus.
VAS "Pasažieru vilciens" korporatīvo attiecību daļas vadītāja Sigita Zviedre skaidro, ka naudu par iegādātajām biļetēm ir iespējams atgūt.
"Cilvēkam nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, tad jāaizpilda anketa, un naudu iespējams atgūt."
Tālrunis saziņai ar VAS "Pasažieru vilciens" klientu apkalpošanas centru: +371 67232135.
Centrs strādā katru darba dienu no plkst.7.00 līdz 19.00 Stacijas laukumā 2, Rīgā.
"Apollo.lv" jūnija sākumā jau ziņoja, ka VAS "Pasažieru vilciens" tīmekļa vietne atkārtoti nedēļas laikā piedzīvojusi DDos jeb piekļuves atteices kiberuzbrukumu, pastāstīja uzņēmuma pārstāve Sigita Zviedre.
Tas ietekmē "Pasažieru vilciens" tīmekļa vietnes darbību un elektronisko biļešu tirdzniecību gan internetā, gan mobilajā lietotnē.
Jau ziņots, ka pēdējo mēnešu laikā pieaudzis ar Krieviju saistītu interneta huligānu uzbrukumu skaits valsts nozīmes tīmekļa resursiem un dažādu sektoru uzņēmumiem. Līdz šim visi uzbrukumi ir veiksmīgi atvairīti bez būtiskas ietekmes uz resursu darbību.