Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

"Par biļeti samaksāju četrreiz." Kā atgūt naudu par kļūdaini iegādātām vilciena biļetēm?

Pasažieru vilciens. Ilustratīvs attēls.
Pasažieru vilciens. Ilustratīvs attēls. Foto: Edijs Pālens/LETA

Piektdien, 1. jūlijā, bankas sistēmas traucējumu dēļ īslaicīgi tika pārtraukta "Pasažieru vilciena" e-biļešu tirdzniecība. Cilvēki kļūdas dēļ iegādājās vairākas liekas biļetes. "Apollo.lv" sazinājās ar uzņēmumu un noskaidroja, vai iespējams atgūt naudu par iegādātajām biļetēm.

1. jūlija rītā kāda "Apollo.lv" lasītāja sistēmas traucējumu dēļ iegādājās četras e-biļetes braucienam ar vilcienu un interesējas, vai iespējams atgūt samaksātos līdzekļus.

VAS "Pasažieru vilciens" korporatīvo attiecību daļas vadītāja Sigita Zviedre skaidro, ka naudu par iegādātajām biļetēm ir iespējams atgūt.

"Cilvēkam nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, tad jāaizpilda anketa, un naudu iespējams atgūt." 

Tālrunis saziņai ar VAS "Pasažieru vilciens" klientu apkalpošanas centru: +371 67232135.

Centrs strādā katru darba dienu no plkst.7.00 līdz 19.00 Stacijas laukumā 2, Rīgā.

"Apollo.lv" jūnija sākumā jau ziņoja, ka VAS "Pasažieru vilciens" tīmekļa vietne atkārtoti nedēļas laikā piedzīvojusi DDos jeb piekļuves atteices kiberuzbrukumu, pastāstīja uzņēmuma pārstāve Sigita Zviedre.

Tas ietekmē "Pasažieru vilciens" tīmekļa vietnes darbību un elektronisko biļešu tirdzniecību gan internetā, gan mobilajā lietotnē.

Jau ziņots, ka pēdējo mēnešu laikā pieaudzis ar Krieviju saistītu interneta huligānu uzbrukumu skaits valsts nozīmes tīmekļa resursiem un dažādu sektoru uzņēmumiem. Līdz šim visi uzbrukumi ir veiksmīgi atvairīti bez būtiskas ietekmes uz resursu darbību.

DDoS uzbrukumi tiek veikti ar mērķi panākt resursu un to sniegto pakalpojumu nepieejamību, bet lietotāju dati šajos uzbrukumos netiek skarti.

"Pasažieru vilciena" informācijas tehnoloģiju daļas darbinieki sadarbībā ar partneriem strādā, lai tīmekļa vietne un elektronisko biļešu iegādes pakalpojums būtu pieejams pēc iespējas ātrāk.

Kā ziņots, arī 1. jūnijā "Pasažieru vilciena" tīmekļa vietne piedzīvoja DDoS kiberuzbrukumu un biļešu tirdzniecība uzņēmuma mājaslapā, kā arī mobilajā lietotnē bija traucēta.

Jau ziņots, ka 2021. gadā "Pasažieru vilciens" pārvadāja 11,194 miljonus pasažieru, kas ir par 12,8% mazāk nekā 2020. gadā.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001. gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008. gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu