Pilnsabiedrībā "BeReRix" apvienojušies Beļģijas būvniecības uzņēmums "Besix Group", Latvijas būvnieks "Rere būve" un Itālijas būvnieks "Rizzani de Eccher" ar mērķi īstenot projekta "Rail Baltica" nozīmīgu daļu - Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa projektēšanu un pārbūvi, jaunu Eiropas platuma sliežu un dzelzceļa tilta pār Daugavu, uzbēruma un pieguļošās infrastruktūras projektēšanu un būvniecību.
Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būtu gatava satiksmei 2026. gadā.
Būvdarbu dēļ arī lidostā "Rīga" uz laiku mainīsies satiksmes plūsma Rīgas virzienā
Turpinoties "Rail Baltica" dzelzceļa būvniecības darbiem pie lidostas "Rīga", no pirmdienas, 27. jūnija, uz aptuveni trim nedēļām mainīsies satiksmes plūsma, braucot projām no lidostas uz Rīgas centru, informēja būvdarbu veicēja - pilnsabiedrības "B.S.L. Infra" - pārstāvji.
Vietā, kur šobrīd atrodas 22. autobusa pieturvieta, aptuveni trīs nedēļas satiksme tiks ar nelielu līkumu novirzīta pa pagaidu ceļu caur P1 stāvvietu. Pagaidu brauktuves josla būs atbilstoši nomarķēta.