Kad Mazepins vēl startēja F-3 seriālā, viņš pēc incidenta trasē iesita pa seju Kalumam Ailotam, kā rezultātā britu pilotam bija zila acs un sapampis žoklis. Toreiz Mazepins tika pie vienu sacīkšu diskvalifikācijas.
F-3 tomēr ir uzskatāmas par visai augstas klases sacensībām, bet Mazepins par atklātu vardarbības pielietošanu saņēma vien sitienu pa plaukstu - diskvalifikāciju uz nākamo "Grand Prix".
Atkāpjoties no Mazepina, 2019. gadā tās pašas "Red Bull" sistēmas spīdeklis Makss Verstapens pēc incidenta trasē nesavaldīja nervus un sāka grūstīties ar Estebanu Okonu. Piemērotais sods? Divas dienas sabiedriskā darba...
Tātad atklāta fiziska vardarbība neiznīcina pilotu karjeras. Kā būtu ar seksuāla rakstura uzmākšanos?
Atgriežamies pie Ņikitas Mazepina. Neilgi pēc tam, kad "Haas" paziņoja, ka tās rindās nākamsezon brauks Mazepins, internetā tika publiskots video, kura redzams, ka krievu pilots, acīmredzami pret konkrētās sievietes gribu, tausta viņas krūtis.
Sekoja atvainošanās, "Haas" solījumi monitorēt situāciju un sezona, kurā Mazepins aizvadīja visas sacīkstes... Protams, viņa reputācija tika iedragāta, bet "Haas" bija vajadzīga Dmitrija Mazepina nauda. Ja Krievijas noziedzīgais režīms nebūtu iebrucis Ukrainā un netiktu noteiktas sankcijas gan pret Krievijas sportistiem, gan uzņēmumiem, Mazepins Pirmajā formulā brauktu arī šogad.
Kāpēc? Vienkārši - finansējums. Kā redzam, ja pilotam ir pietiekami spēcīga finansiālā "aizmugure", tad viņš drīkst darīt teju visu.
Interesants fakts - Mazepins 2020. gada F-2 sezonā pārstāvēja jau pieminēto "Hitech" vienību, kuras boss tagad runā par vērtībām, bet savā komandā ar atplestām rokām uzņēma pilotu, kurš iepriekš atklāti pielietoja vardarbību pret citu braucēju. Kā reiz teica septiņkārtējais pasaules čempions Luiss Hamiltons: "Nauda ir karalis!"