Ķīnas prezidents Sji Dzjiņpins aicināja veikt plašu glābšanas operāciju un izmeklēšanu, lai garantētu pilnīgu civilās aviācijas drošību.
Tiešsaistē publicētajos video redzamas uguns liesmas un melnu dūmu mākoņi, kas paceļas no kalnainās un mežainās teritorijas. Zināms, ka pēc lidmašīnas nogāšanās teritorijā sākās kalnu ugunsgrēks.
Ķīnas lidsabiedrība "China Eastern Airlines" publicēja paziņojumu, kurā pauda dziļu līdzjūtību bojā gājušo tuviniekiem, pieminot, ka aviokatastrofas iemesls vēl tiek izmeklēts.
Valsts medīji vēstīja, ka pārtraukta visu "China Eastern" flotē esošo lidmašīnu "Boeing 737-800" izmantošana. Ķīnas aviokompānijām ir gandrīz 1200 "Boeing 737-800" lidmašīnu. Aviācijas eksperti atzīst, ka parasti visas flotes izmantošana tiek apturēta tad, ja ir aizdomas par tehniskām problēmām konkrētam lidmašīnas modelim, turklāt, ja arī citas Ķīnas aviokompānijas sekos "China Eastern" piemēram, tiks ietekmēta Ķīnas iekšzemes satiksme.
"China Eastern" ir viena no trim lielākajām Ķīnas aviokompānijām. Tā lido uz 248 galamērķiem Ķīnā un ārvalstīs. Avarējušo lidmašīnu no "Boeing" tā saņēma 2015.gada jūnijā. Kopumā tāš flotē ir vairāk nekā 600 lidmašīnas, no kurām 109 ir "Boeing 737-800".
"Boeing 737-800" reisos tiek izmantotas kopš 1998. gada. "Boeing" informē, ka pārdotas vairāk nekā 5100 šī modeļa lidmašīnas. Nevalstiskās organizācijas "Flight Safety Foundation" paspārnē esošā "Aviation Safety Network" apkopotie dari liecina, ka gadu gaitā "Boeing 737-800" lidmašīnas bijušas iesaistītas 22 incidentos, kad tās vairs nav iespējams saremontēt, un to avārijās gājuši bojā 612 cilvēki.