Saistībā ar dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvniecību no 21. februāra līdz 2024. gada vidum būs slēgti Rīgas Centrālās stacijas gājēju tuneļi no Centrāltirgus puses, informē pilnsabiedrības "BeReRix" pārstāvji.
Divus gadus būs slēgti Rīgas Centrālās stacijas gājēju tuneļi no Centrāltirgus puses
Stacijas apmeklētājiem nokļūšanai uz vilcienu platformām būs jāizmanto ieejas no Gogoļa, Dzirnavu ielas vai Stacijas laukuma puses.
Pilnsabiedrība aicina pasažierus un stacijas apmeklētājus būt saprotošiem un rēķināties ar būvniecības laikā plānotajām izmaiņām gājēju plūsmā, kā arī sekot pilsētvidē un stacijas ēkā izvietotajām zīmēm un to norādēm. Nepieciešamības gadījumā vajagot ieplānot savlaicīgāku ierašanos stacijā, lai nenokavētu vilcienu.
Gājēju kustība no Rīgas Centrāltirgus puses caur stacijas tuneļiem būs slēgta līdz 2024. gada vidum, kad plānots pabeigt jaunās stacijas dienvidu puses izbūvi ar jauniem sliežu ceļiem. Būvniecības laikā stacijas apmeklētājiem tiks nodrošināta iespēja droši nokļūt stacijas ēkā un uz vilcienu platformām.
Aktuālā informācija par "Rail Baltica" būvniecības laikā plānotajiem satiksmes vai gājēju kustības ierobežojumiem ir publicēta "Rail Baltica" tīmekļvietnē.
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026. gadā.