"Neviens negaidīja, ka mūsu pirmā dziesma angļu valodā piesaistīts vairāk nekā 30 miljonus skatījumu "TikTok" platformā un vēl simtiem tūkstošus "YouTube", "Spotify" un citur. Tas ir patīkams pārsteigums un cerams - spēcīgs pieteikums mums doties pārstāvēt Latviju Eirovīzijā," par dziesmas straujajiem panākumiem izsakās grupas muzikālais producents Roberts Memmēns.
"Mēs šobrīd "lidojam" sprīdi virs zemes. Nesenie panākumi ar albumu "Muzikālajā bankā" un citur mums ir devuši dzinuli doties tālāk. Dzelzs jākaļ, kamēr karsta, tādēļ jau pusgadu klusībā gatavojāmies Eirovīzijas atlasei," noslēpumu atklāj grupas solists Dagnis Roziņš.
Dziesma "Eat Your Salad" ir raisījusi rezonansi pasaules mērogā ar veidu, kā tajā pasniegta zaļā dzīvesveida tēma. Jau pirmajās astoņās dziesmas sekundēs izteikts tās moto, kuru savos "TikTok" video lietojuši vairāk nekā 4000 cilvēku.
"Zaļais dzīvesveids un mīlestība vienam pret otru ir galvenie dziesmas "Eat Your Salad" vēstījumi," grupas jaunākā hita domu skaidro teksta autors Jānis Pētersons. "Mūsuprāt, Latvija ir viena no zaļākajām vietām pasaulē, tādēļ tas ir vēstījums, ar kuru vēlamies mūsu valsti pārstāvēt 2022. gada Eirovīzijas dziesmu konkursā Turīnā," tā lēmumu piedalīties "Supernovas" atlasē komentē grupas ģitārists Krišjānis Ozols.