Arī otrajā braucienā starts Cipuļa ekipāžai nesanāca. Pilots skrēja par ilgu, un stūmējs lēca bobā jau tad, kad kamanas brauca ārā no starta renes. Līdz ar to latvieši vēl vairāk nekā pirmajā braucienā sitās pret apmalēm. Arī turpmākais brauciens bija sliktāks nekā pirmajā braucienā, un nācās atkāpties vienu vietu uz leju.
Ar 14.vietu otrajā braucienā Cipuļa ekipāža izcīnīja 14.vietu PK posmā, bet EČ vērtējumā bija vienpadsmitā, uzvarētājam Frīdriham zaudējot 1,59 sekundes.
Ķibermanis pieļāva mazas kļūdiņas, iestūrējot apmalē pēc izejas no "Shamrock" virāžas, taču nosargāja savu pozīciju, ierindojoties piektajā vietā PK vērtējumā un ceturtajā - EČ. Braucienā viņam ceturtais labākais rezultāts, bet divu braucienu summā no Frīdriha viņš atpalika par 0,55 sekundēm.
Kripss sasniedza jaunu trases rekordu - minūte un 5,80 sekundes, taču vēl bija jābrauc diviem vācu divniekiem.
Lohneram neizdevās apsteigt Kripsu, kļūdoties "Wall" virāžas izejā, kas izraisīja vēl vairākas kļūdas.
Uzvaru PK posmā un EČ izcīnīja Frīdrihs, kurš ar daudzām kļūdām nobrauca otro braucienu, taču pirmajā braucienā iegūtais pārsvars palīdzēja uzvarēt. Braucienā viņam otrs labākais rezultāts, bet divu braucienu summā Frīdrihs trasē pavadīja divas minūtes un 11,76 sekundes.
0,19 sekundes atpalika Kripss, bet 0,36 sekundes - Lohners. Ceturtais 0,45 sekundes aiz Frīdriha bija Gaitjukevičs, sesto vietu ieņēma Hols (+0,62), bet EČ vērtējumā sesto vietu ieņēma vācieša Kristofa Hāfera ekipāža (+0,93).
Posmā piedalījās 27 ekipāžas.