Viņa norāda, ka galvenās problēmas, par kurām sūdzējušies patērētāji - pasūtītās un apmaksātās preces netiek piegādātas. Savukārt, ja patērētāji izmanto atteikuma tiesības, komersants savlaicīgi neatmaksā naudu, kas ilgst pat pusgadu un vairāk.
No 2021.gadā saņemtajām sūdzībām 157 ir pārrobežu sūdzības, lielākoties no Eiropas Savienības valstu patērētājiem. Visvairāk sūdzējušies Lietuvas un Igaunijas, kā arī dažādu trešo valstu patērētāji gan no Lielbritānijas, ASV, Krievijas, Japānas un citām valstīm.
Kā norāda patērētāji, komersants pasūtījumu nepiegādā ne apsolītajā, ne papildu termiņā. Pēc pasūtījuma atcelšanas komersants ilgu laiku neatmaksā patērētājiem par nepiegādātajiem pasūtījumiem samaksāto naudas summu, kā arī neatmaksā naudu gadījumos, kad patērētājs izmanto normatīvajos aktos noteiktās atteikuma tiesības.
Izskatot patērētāju sūdzības, gan PTAC, gan "ECC Latvia" sazinājās ar pārdevēju, kurš sākotnēji atbildēja, ka problēmsituācija tiks atrisināta, tomēr pēc vairākiem atgādinājumiem naudas atmaksa patērētājiem visbiežāk netika veikta. Atsevišķos gadījumos pārdevējs pieprasīja sniegt patērētāja bankas konta datus, bet arī pēc to iesniegšanas naudas atmaksa sekoja reti.
Tai pat laikā 41gadījumā ir rasts pozitīvs risinājums un nauda tomēr tika atmaksāta vai apavi atsūtīti, tomēr lielākā daļa problēmgadījumu vēl aizvien nav atrisināta.