Viņš arī informēja, ka Autotransporta direkcija nākamā gada pirmajā ceturksnī izsludinās bateriju vilcienu iepirkumu. Atbilstoši Atjaunošanas noturības mehānisma finansējumam paredzēts iepirkt septiņus vilcienu sastāvus. Turklāt pašreiz notiek arī sarunas par Kohēzijas fonda finansējuma pārdali, lai var iepirkt vēl divus bateriju vilcienu sastāvus.
Tāpat nākamgad būšot aktīva autoceļu būvdarbu sezona gan Administratīvi teritoriālās reformas atbalsta ietvaros, gan atjaunošanas un noturības mehānisma fonda ietvaros. Nākamgad arī darbu sāks jauni ceļu uzturēšanas pakalpojumu sniedzēji, stāstīja Linkaits.
Nākamgad plānots izsludināt arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) tehnisko apskašu konkursu.
Tāpat ministrs pauda cerību, ka nākamgad trešajā lasījumā noslēgsies debates Saeimā par ostu pārvaldības reformu, un varēs Rīgas un Ventspils ostas pārveidot par kapitālsabiedrībām, piesaistīt profesionālas valdes un padomes un sākt darbu jaunā regulējuma ietvaros.
"Daudz darba mūs sagaida arī Rīgas un Pierīgas mobilitātes plāna izstrādes ietvaros. Ir daudz jaunas prasības, ko Eiropas Komisija sagaida no transporta sektora, tai skaitā arī pilsētās - tiek sagaidīts, ka lielākās pilsētas izstrādās mobilitātes stratēģijas," stāstīja Linkaits.