"Mēs ar meitu ar ratiem principā šo ielas posmu nevaram izmantot," papildina Undīne Hercmane. Viņa stāsta, ka bieži izvēlas apkārtceļus, jo nevēlas brist pusmetru dziļus dubļus un staigāt gumijniekos.
"Šobrīd mums tuvāko gadu plānos nav paredzēta minētās ielas rekonstrukcija vai pārbūve, līdz ar to es nevaru solīt kaut kādas būtiskas izmaiņas," saka Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods.
Raidījums vaicājis, kāpēc šo ielu nevar beidzot savest kārtībā, pašvaldības pārstāvis paskaidroja: "Šī iela jau daļēji ir asfaltēta, ir tikai neliels posms, kas nav līdz šim asfaltēts, un, lai veiktu šāda veida darbus, ir nepieciešams izstrādāt būvprojektu.
Kā jau es norādīju, departamenta prioritātēs ir lielie satiksmes infrastruktūras objekti, un ir nepietiekams finansējums, un mēs esam spiesti "lāpīties" tuvākajos gados."
Šo 200 metru remonts varētu izmaksāt ap 100 tūkstošiem, skaidro Rīgas Tehniskās universitātes Ceļu un tiltu katedras vadošais pētnieks Viktors Haritonovs.
Tehnikas pārvietošana uz nelielu objektu veido ievērojamu izmaksu daļu, protams, arī – projektēšana, jo jāprojektē pats ceļš, tā nestspēja, komunikāciju izveide un tā tālāk. Bet ir skaidrs, ka Piebalgas ielā iedzīvotāju pacietības mērs ir pilns, tādēļ tiek pieprasīti risinājumi.
Vīksne pastāstīja, ka citā ielas galā nav lietusūdens kanalizācijas, toties ir asfalts, lai gan nav pārāk labs. "Mēs šķūrējam sniegu, mēs paši te tīrām, vācam, nekādu sētnieku mēs te īpaši nekad neesam redzējuši. Mēs to visu arī darīsim, bet izdariet tā, lai mēs te varam normāli sniegu kasīt," sacīja iedzīvotājs.