Pēc viņa teiktā, uzņēmumam reklāma Baltkrievijā neizmaksājot daudz, tomēr nekonkretizēja - cik. Arī "Grindeks" tirgus daļa Baltkrievijā neesot liela - "kāds miljons, pusotrs" eiro.
Vēl 199 reklāmas apmaksāja 19 citas Rietumvalstu kompānijas, tostarp trīs reklāmu finansētājs bija "Olainfarm", bet divas reklāmas - "Silvanols".
Trešdaļa Rietumvalstu kompāniju apmaksāto reklāmu bija Eiropas Savienības (ES) uzņēmumu pasūtījums, tostarp seši Vācijas uzņēmumi veidoja pusi no ES valstu un 16% no kopējā Rietumvalstu kompāniju reklāmu skaita.
Visvairāk reklāmu - 18% - no kopējā Rietumvalstu kompāniju satura apmaksāja sešas ASV kompānijas, bet 5% - divas Francijas kompānijas, pa 3% veidoja trīs Latvijas uzņēmumi un divas Šveices kompānijas. 9% pasūtījuma veidoja astoņas kompānijas no septiņām citām ES dalībvalstīm.
Pirmo reizi NVO līdzīgu pētījumu veica 12.-18.jūlijā, kad kopumā 63% no reģistrētām 874 reklāmām apmaksāja Rietumvalstu kompānijas.
Tolaik ASV kompāniju īpatsvars bija 32%.
Salīdzinājumā ar jūliju Dānijas uzņēmums "Carlsberg" un Francijas "L’Oreal" ir pārtraukuši reklamēt savus produktus Baltkrievijas valsts televīzijas kanālos. Savukārt "Nestle" īpatsvars reklāmas tirgū sarucis no 9% jūlijā līdz 0,4% novembrī. Arī "Coca-Cola" īpatsvars krities no 4% jūlijā līdz 0,2% novembrī. Latvijas kompāniju reklāmas Baltkrievijas televīzijas kanālos jūlijā netika konstatētas.
Rietumvalstis Baltkrievijas diktatora Aleksandra Lukašenko režīmu apsūdz plašos cilvēktiesību pārkāpumos, vardarbībā pret politiskajiem pretiniekiem un žurnālistiem, kā arī migrācijas krīzes izraisīšanā pie ES robežas.
Baltkrievijas valsts televīzijas kanāli izplata mērķtiecīgi veidotu dezinformāciju, piemēram, Poliju un ES nepārtraukti attēlojot kā necilvēcīgas un agresīvus režīmus.