Celšanās agrās rīta stundās, smagu mantu vešana, psiholoģiskās veselības problēmas ir daži no negatīvajiem aspektiem, ar kuriem saskaras influenceri, kuru sociālajos tīklos radītais saturs ir saistīts ar ceļošanu.
"Mēs daudz ceļojam, bet reti ejam atvaļinājumā," influencere Martina stāsta medijam "Vice".
Pirms pandēmijas satura veidotāji ar nosaukumu "That Couple Who Travels" ("Tas pāris, kurš ceļo") regulāri devās uz dažādām valstīm un stāstīja par saviem piedzīvojumiem vairāk nekā 30 000 "Instagram" sekotājiem.
Pāris stāsta, ka viņu darba grafiks ceļojumu laikā ir ļoti piepildīts, un tas izraisa trauksmi.
"Mūsu mērķis ir apceļot visu pasauli," stāsta Leslijs. "Tātad, kad atrodies kādā vietā, tu vēlies pārliecināties, ka esi visu iemūžinājis."
Influenceru dzīvesstilu bieži vien daudzi cilvēki redz kā mērķi, pēc kura dzīvē tiekties, taču ne viss, kas redzams sociālajos tīklos, ir uzskatāms par patiesību. Daudzi satura veidotāji izjūt pastāvīgu spiedienu padarīt klientus apmierinātus. Pat ceļojumos, kuri nav sponsorēti, influenceri kā prioritāti izvēlas darbu sociālajos tīklos, nevis atpūtu no tā.
"Ir vēl grūtāk atkāpties no tā, ja tajā ir iesaistīti iztikas līdzekļi," atklāja singapūriešu pāris.