Traģiski bojāgājušā basketbolista Kobes Braienta pārdomātais ieguldījums sporta dzērienu zīmolā "BodyArmor" viņa ģimenei atnesis milzu bagātību.
Braienta veiksmīga investīcija viņa ģimenei atnesusi milzu bagātību (1)
Aizvadītā gada janvārī traģiski bojā gājušais Braients bija ne tikai leģendārs basketbolists, bet arī lielisks biznesmenis.
2014. gadā, kad Braients Losandželosas "Lakers" krāsas vēl aizstāvēja NBA laukumos, viņš par pieciem miljoniem ASV dolāru iegādājās daļu no "BodyArmor" uzņēmuma akcijām.
2. novembrī kļuva zināms, ka "BodyArmor" akcijas pilnībā par 5,6 miljardiem ASV dolāru pārpirka "Coca-Cola" zīmols. Šā darījuma rezultātā Braienta ģimenei pienākas aptuveni 400 miljoni ASV dolāru.
Nevar noliegt, ka "BodyArmor" zīmola straujā attīstība lielā mērā notika pateicoties tieši Braientam, jo viņš, gan savas spēlētāja karjeras laikā, gan pēc tas pildīja kompānijas starptautiskā vēstneša lomu.