"Vienreiz mēs jau esam tur bijuši, mēs darām visu iespējamo, lai kontrolētu situāciju, lai pietiekoši laicīgas un kvalitatīvas.
Mēs pastiprinām, vairojam cilvēku skaitu terminālā, kuri tiks nodarbināti, kurjeru skaitu palielinām, optimizējam piegādes maršrutus," saka Jānis Grants, SIA "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs.
"Latvijas Pasts", atsaucoties uz "lokdauna prasību", šonedēļ iedzīvotājiem jau izplatījis paziņojumu, ka viņiem jārēķinās ar iespējamu kavēšanos apkalpošanā un paku, tajā skaitā preses sūtījumu, piegādē. Tas, pēc pasta vadības vārdiem, saistīts ne tikai ar plašo uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu spektru, kurš epidemioloģiskās situācijas ietvaros ir pilnībā jāpārkārto, bet arī iespējamo darbinieku trūkumu slimības dēļ.
"Katru dienu meklējam gan jaunas ārpus valsts virzīšanas iespējas, gan arī to, kā pārorganizēt procesus.
Katru dienu kaut kāda pielāgošanās - pie tā jau mēs kaut kādā veidā esam drusku pieraduši," pauž Mārcis Vilcāns, VAS "Latvijas Pasts" valdes priekšsēdētājs.
"Pirms tam jau bija, tad jau pierada pie tā, ka sūtījumi kavējas. Pagaidām netraucē, uz svētkiem vairāk, kad nāks, tad vairāk traucēs. Pagaidām viss kārtībā," saka Linda, liepājniece.
"Aizkavēsies, aizkavēsies, tāpat tagad tikai vakar vakarā pienāca, trīs dienas. Kamēr atbrauc pa visām pilsētiņām, tas nav tik traki,"
pauž Viktors, liepājnieks.
Lai sūtījumi neaizkavētos, iedzīvotājiem tiek rekomendēts no pakomātiem izņemt savas paciņas laikus, ņemot vērā, ka vieta tajos ir ierobežota. Arī, saņemot sūtījumu ar kurjera palīdzību dzīvesvietā, cilvēkiem iesaka atrasties mājās piegādes brīdī, vismaz paziņot par citu atbilstošāku laiku.