Uzņēmums izprot smago epidemioloģisko situāciju valstī, taču vienlaikus uzsver, ka “DEPO” jau laikus darījis visu, lai mazinātu ietekmi gan uz uzņēmumu, gan valsti kopumā. Jugans saka: "Mēs esam strikti ievērojuši epidemioloģiskos ierobežojumus pat ar augstākām prasībām kā valstī tika noteikts. Pilnīgi visiem klātienē strādājošiem darbiniekiem ir sadarbspējīgs sertifikāti. Klienti bija priecīgi un jutās droši saņemot pakalpojumus “zaļajā režīmā”.
Mēs jau kopš jūlija esam aktīvi aicinājuši valsts pārvaldi un ministrijas domāt par to, kā Latvijā dzīvosim rudenī un ziemā, lai netraumētu normālu valsts funkcionēšanu, un lai izvairītos no ārkārtas situācijas.
Mēs strādājam visās Baltijas valstīs un ar savu pieredzi esam dalījušies dažādās darba grupās. Esam aicinājuši laicīgi pieņemt tādus lēmumus, kas veicinātu maksimāli plašu sabiedrības vakcinēšanos."
TV3 Ziņas šovakar arī ziņo, ka pie mājas un remonta preču veikalu saņemšanas punktiem gaidošie pircēji, tostarp arī būvnieki, elektriķi un santehniķi, pauž neapmierinātību, ka valdība neizprot šo nozaru specifiku, turklāt ne visu vajadzīgo iespējams iegādāties attālināti. Daudzas preces nepieciešams redzēt klātienē. Sekas arī iedzīvotājiem, jo, ja, piemēram, mājās tagad plīst caurule, sabojājas apkures sistēma, vajadzīga jauna durvju slēdzene, bet nav naudas izsaukt meistaru, tad problēmas novēršana var ieilgt.