Lielveikala "Lidl" ienākšana Latvijā radīja plašu rezonansi sabiedrībā, paziņojot par veikalu atklāšanu 7. oktobrī. Turklāt pirms veikala atvēršanas, uzņēmums paziņoja arī cenas pirmajiem produktiem, ar kuriem tad vilinās pircējus. Viena no šīm precēm ir banāni, kuriem cenas pēkšņi samazinājušas arī citas lielveikalu ķēdes.
"Banānu kari" lielveikalos
"Lidl" veikali durvis vēra ceturtdien un kā viens no pirmajiem produktiem, kam izziņota zema cena, bija banāni, kas atklāšanas akcijas periodā maksāja 39 centus kilogramā.
Interesanti, ka faktiski uzreiz uz šo banānu akciju reaģēja arī lielākās tirgotāju ķēdes. "Rimi", kur banānu cena bez akcijas bija 99 centi kilogramā, akcijas laikā no 5. līdz 11. oktobrim piedāvā iegādāties banānus par 55 centiem kilogramā. Plānotās iepirkšanās akcijas laikā šī cena bija vēl zemāka nekā "Lidl" - 29 centi kilogramā.
Tikmēr "Maxima" internetveikals "Barbora" samazināja banānu cenu līdz 39 centiem kilogramā, kas ir par 61% zemāk, nekā iepriekš.
Arī citās lielveikalu ķēdēs varēja novērot, ka banānu cenas piepeši kļuva zemākas.