"Salu tiltam notiek 2. kārtas, otrā etapa būvniecības darbi. Pagājušajā gadā tika uzsākta seguma atjaunošana divos objektos un šovasar tā tika pabeigta. Un attiecīgi uzreiz pēc tam tika uzsākta pārbūve trīs objektos," stāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Lelde Rudzika.
Pagājušajā gadā uzsākta seguma atjaunošana Zaķusalas krastmalā, kā arī pie Mūkusalas apļa. Bet šogad darbi turpinās.
Sākotnēji bija paredzēts, ka Salu tilta remontdarbi noslēgsies oktobrī, taču jau tagad ir zināms, ka laikus visu nepabeigs.
"Pašlaik notiek trīs objektu pārbūve, tātad - pārbrauktuves pār Mazā Krasta ielu pārbūve, tāpat gājēju tuneļa pārbūve un ir vēl viens objekts. Gadījās dažādas nobīdes no laika, jo tika atklāti pazemes pagrabi, kas arī kavēja darbus, jo vajadzēja veikt pārbaudes, vai saglabāt šos pagrabus, un, kāds ir šo vēsturisko pagrabu statuss un, attiecīgi, darbi tiks pabeigti nākamā gada sākumā," sacīja Rudzika.
Šie pagrabi tika atrasti, veicot komunikāciju pārbūvi Maskavas ielā blakus Salu tiltam, un bija jāsagaida Nacionālās kultūras mantojuma padomes atzinums, ko ar šiem pagrabiem var darīt. Nolemts, ka tos drīkst aizbērt, jo kultūrvēsturiskā statusa tiem nav. Bet – jautājums, vai darbus visos trijos minētajos objektos nevarēja veikt vienlaicīgi, lai autovadītājiem nebūtu jāsaskaras ar neērtībām divu gadu garumā?
"Nē, tā secība ir tāda, ka ir noslēgts šis līgums, kā ietvaros tiek atjaunots segums, un tad ir nākamais, kā ietvaros notiek šī pārbūve, un šī pārbūve tiek veikta secīgi. Satiksmes organizācija uz doto brīdi tur ir diezgan sarežģīta un ir par to ienākušas sūdzības, bet tiek rasti risinājumi iespēju robežās, lai to situāciju optimizētu un nebūtu pavisam grūti izbraucams šis posms," klāstīja pašvaldības pārstāve.
Tātad autovadītājiem nāksies rēķināties ar šiem remontdarbiem pat ilgāk nekā plānots. Vairāk nekādi būvniecības posmi un kārtas uz Salu tilta nav paredzētas.