"Mēs tajā momentā būtu viņam piedāvājuši pieslēgt karti un izmēģināt mūsu pakalpojumus," norādīja bankas "Citadele" Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītājs Jānis Mūrnieks.
Mūrnieks uzsvēra, ka "Citadeles" mērķis ir strādāt ar aktīviem klientiem, un tas esot vienīgais veids, kā piedāvāt modernus un izdevīgus pakalpojumus.
Juris ar pretenzijām pret banku var vērsties Finanšu nozares asociācijas ombudā. Tomēr, uzzinot situāciju, asociācijā atzina, ka, visticamāk, Jurim labvēlīgs rezultāts nav gaidāms.
Finanšu nozares asociācijas padomniece Lauma Letiņa norādīja, ka banku komisijas maksas cenrāži ir klientam pieejami. Brīdī, kad klients izvēlas saņemt konkrētas bankas pakalpojumu, viņš var ar tiem iepazīties.
"Ikdienas bankas izdevumu segšana saistīta gan ar depozīta nodrošinājumu un ar visu pārējo.
Liekas – ja nauda nekustas, tad jau izdevumu nav, bet pašas naudas glabāšana arī rada izdevumus bankas ikdienas darbībās. Tas nav tā, ka glabāšana pati par sevi nekādus izdevumus nerada. Līdzīgi kā tad, ja mēs vēlamies kaut kur glabāt kādu mantu, tas vien, ka manta tur uzglabājas, nenozīmē, ka viņa nerada izdevumus attiecībā uz glabāšanu," skaidroja Letiņa.
"Līdzīgi kā mums ir telefonā internets, bet, ja mēs viņu nelietojam, tā infrastruktūra pakalpojuma sniedzējam ir jānodrošina. Bankai ir tieši tāpat. Bankai ir infrastruktūra, kas ir jāuztur. Jāuztur gan zināšanas, gan kompetences, gan atbilstība pret regulatora prasībām," piebilda Mūrnieks.