Portāls "Apollo.lv" saņēma kādas lasītājas sūdzību par incidentu, kas ar viņu un viņas ģimeni noticis Dānijas lidostā. Komunikācijas misēkļa dēļ ceļotāji nenokārtoja epidemioloģisko prasību dokumentus un tālāk par Dānijas lidostu netika.
Piektdien, 6. augustā, sieviete ar savu ģimeni vēlējusies aizlidot uz Dāniju, lai apciemotu divus gadus nesatikto radinieci viņas 50 gadu dzimšanas dienā. Sievietes ģimene nav vakcinējusies pret Covid-19, tādēļ vēlējās pirms lidošanas nodot Covid-19 testus.
Pēc lasītājas teiktā portālam "Apollo.lv", viņai radušās grūtības komunikācijā ar Centrālo laboratoriju, lai sarunātu piemērotu laiku, kad veikt Covid-19 testu, tāpēc viņa sazvanījusies ar "airBaltic" konsultantiem trīs reizes, lai pārliecinātos, vai tests vispār ir nepieciešams.
Pēdējo reizi ticis zvanīts trešdien, lai pārliecinātos, ka tests nav vajadzīgs, uz ko "airBaltic" darbinieces atbildējušas apstiprinoši, tādēļ pirms lidojuma ģimene testus nemaz neveica. Lidostā pirms izlidošanas uz Dāniju nav ticis prasīts ne Covid-19 tests, ne vakcinācijas sertifikāts.
Ģimeni, ielidojot Bilundas lidostā, sagaidīja nepatīkams pārsteigums – tālāk par lidostas slieksni viņi netika ielaisti. Lidostā uztraukusies lasītāja zvanījusi "airBaltic". Lidsabiedrība centās pārliecināt Dānijas lidostas darbiniekus, ka Latvija ir zaļās krāsas kategorijas valsts un tests ģimenei nav nepieciešams, taču dāņu rīcībā bijusi cita veida informācija.