Direkcijā atzīmēja, ka ceļa apzīmējumus, kas veidoti ar nepārtrauktām garenvirziena līnijām, šķērsot ir aizliegts, un tie nosaka faktisko satiksmes telpas robežu, aiz kuras pieļaujama stabiņu izvietošana.
CSDD vienlaikus norādīja, ka, izvietojot plastmasas stabiņus, būtiski izvērtēt, ko paredzēts akcentēt, un autovadītāja redzespunktu. Piemēram, izvietojot tos lineāri vai brauktuves sašaurinājumos, tie var uzlabot vadītājam optisko vadāmību, savukārt sarežģītas konfigurācijas krustojumos, it īpaši diennakts tumšajā laikā, tie var traucēt satiksmes dalībniekiem uztvert ceļu.
Primāri satiksme jāvirza ar satiksmes infrastruktūrai raksturīgiem ceļa elementiem, secina CSDD. Ceļš jāaprīko ar satiksmes organizācijas paredzētajiem tehniskajiem līdzekļiem - ceļa zīmēm, ceļa apzīmējumiem un luksoforiem.
Savukārt gadījumos, ja kādu specifisku apstākļu dēļ ceļa elementi nav izbūvēti, tie nav labi uztverami, vai satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu prasības tiek regulāri pārkāptas, un tas rada risku satiksmes dalībnieku drošībai, tad ceļa pārvaldītājam jālemj par ceļa pārbūvi vai papildus aprīkojuma izvietošanu.
CSDD skaidroja, ka papildaprīkojuma izmantošana vērtējama, kā solis satiksmes drošības uzlabošanas virzienā, tomēr no satiksmes drošības viedokļa negatīvi vērtējama tendence veikt būtisku satiksmes pārkārtošanu un satiksmes organizācijas izmaiņas, neveicot ceļa pārbūvi atbilstoši nepieciešamajai ceļa daļu ģeometrijai, tā vietā izmantojot tikai ceļa apzīmējumus vai pagaidu satiksmes organizācijas elementus, pie kādiem pieder arī plastmasas stabiņi.