Populārais uzņēmums savu leģendāro supermodeļu, kuru svars nebija lielāks par 50 kg, vietā
savā jaunajā kampaņā reklamēs sievietes ar sasniegumiem, nevis kāda nozīmētiem auguma parametriem vai skaistuma etalonu.
Jaunajā zīmola "seju" grupā būs redzama futbola zvaigzne Megana Rapino, frīstaila slēpotāja Eilena Gu, plus izmēra modele un advokāte Paloma Ešlere, indiešu izcelsmes aktrise Prijanka Čopra, transseksuāļu modele Valentīna Sampaijo, modele un Dienvidsudānas bēgle Aduta Akeče un fotogrāfe, žurnāliste Amanda de Kadeneta.
Uzņēmuma izpilddirektors Martins Voterss laikrakstam "Times" sacīja, ka "Victoria's Secret" cer kļūt par globālu sieviešu tiesību "aizstāvi".
"Kad pasaule mainījās, mēs bijām pārāk lēni, lai reaģētu," sacīja Voterss. "Mums vajadzēja pārtraukt domāt par to, ko vēlas vīrieši, bet tapt par to, ko vēlas sievietes!"
Sievietes, kas iekļautas jaunajā kampaņā, būs pazīstamas kā "VS Collective" un koncentrēsies uz zīmola konsultēšanu, parādīšanos reklāmās un mazumtirgotāja reklamēšanu sociālajos medijos.
Tāpat Voters atklāja, ka slavenā modes skate, ko ik gadu gaida miljoniem skatītāju, visticamāk, atgriezīsies 2022. gadā, tikai citā formā.