Krievijas mārketinga uzņēmuma nomelnošanas kampaņas galvenā mērķauditorija bija influenceri no citām valstīm, tostarp Francijas un Vācijas, tā izdevies noskaidrot Francijas izlūkošanas dienestam.
Maskavā dzīvojošā biznesmene Jūlija Serebrjanskaja ir valdošās partijas "Vienotā Krievija" politisko kampaņu un pasākumu plānošanas organizatore. Vēlēšanās Maskavā viņa kandidēja 2019. gadā.
Viņa vada arī organizāciju ar nosaukumu "Krievu iniciatīva", kas sevi raksturo kā "krievvalodīgo pasaules savienību", kas "palīdz cilvēkiem turpināt krievu kultūru un pienācīgi pārstāvēt mūsu tradīcijas, sociālos sasniegumus nevis pieļaut sagrozītu Tēvzemes ideju, lai kur arī tā būtu."
Dezinformācijas kampaņa, kurā iesaistīts mārketinga uzņēmums, piešķir jaunu dimensiju Krievijas drūmajiem, zem radara esošajiem centieniem reklamēt pašiem savu vakcīnu pret Covid-19 - "Sputnik V", kuru atbalsta valsts fonds - Krievijas investīciju fonds.
Fonds jau iepriekš ļoti agresīvi slavinājis vakcīnas "Sputnik V" priekšrocības, vienlaikus kritizējot citas vakcīnas pret Covid-19, piemēram, "Pfizer"/"BioNTech", "AstraZeneca" un "Moderna", un pastiprinot negatīvos zinātniskos rezultātus.
Nekas neliecina, ka fonds būtu saistīts ar šo mārketinga kampaņu, kas pēdējās nedēļās sākusies izplatīties galvenokārt Francijā un, iespējams, arī citur. Noskaidrots, ka influenceri saņēmuši e-pastu no pesonas, kas it kā strādā mārketinga firmā "Fazze".