"Le Monde" rakstā vēstīts par datiem, ko Krievijas hakeri esot nozaguši no Eiropas Zāļu aģentūras (EZA) un vēlāk izlikuši "tumšajā tīmeklī". Taču tajos nekas nav teikts par mirstības rādītājiem. Abos pārējos avotos publicētie raksti ir izdzēsti.
Aģentūra aicināja influencerus saviem sekotājiem norādīt, ka "tradicionālie mediji šo tematu ignorē", un lika uzdot jautājumu: "Kāpēc dažas valdības aktīvi iepērk "Pfizer" vakcīnu, kas ir bīstama cilvēku veselībai?"
Aģentūras norādījumos arī pieteikts "izturēties tā, it kā jums šis temats rūpētu un interesētu", kā arī izvairīties no norādēm "reklāma" vai "sponsorēts", lai publikācijas izskatītos kā pašu "neatkarīgā viedokļa" paušana.
Grasē norādījis, ka kampaņai esot "milzīgs budžets" un ka tā esot atteikusies identificēt klientu, kurš to pasūtījis. "Klients vēlas palikt inkognito," teikts vienā no Grasē publicētajām vēstulēm.
Vācu jūtūberis un podkāstu veidotājs Mirko Dročmans arī publicējis ekrānšāviņu no e-pasta, kurā aicināts piedalīties "informācijas kampaņā" par "ievērojamu nāves gadījumu skaitu" pēc "Pfizer"/"BioNTech" vakcīnas saņemšanas. Dročmanam ir aptuveni 1,5 miljoni "YouTube" sekotāju.
"Lūdzu, atsūtiet statistiku par jūsu sekotāju vecumu [..] un cik tas izmaksātu," teikts e-pasta ziņojumā.
Francijas faktu pārbaudes vietne "Fact&Furious" publicējusi ziņojumu, kurā "Fazze" kampaņas budžets raksturots kā "vērā ņemams", bet sagaidāmā atlīdzība - "kādu vēlaties".
Vietnē "LinkedIn" pieejamā informācija liecina, ka "Fazze" vadības darbinieki ir no Maskavas un iepriekš strādājuši aģentūrā, ko dibinājis Krievijas uzņēmējs.