Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Līdz šim vakcinācijas projekta komunikācijas pasākumiem izlietoti teju 200 000 eiro (1)

Cilvēku rinda pie "Atta" centra, kurā atvērts masveida vakcinācijas centrs.
Cilvēku rinda pie "Atta" centra, kurā atvērts masveida vakcinācijas centrs. Foto: LETA

No esošajiem Veselības ministrijas un Eiropas Sociālā fonda līdzekļiem līdz šim komunikācijas aktivitātēm iztērēti 191 905 eiro jeb 0,16 eiro uz vienu vakcinēto iedzīvotāju, liecina uz valdības sēdi sagatavotā Veselības ministrijas prezentācija.

Reklāmas kampaņai "2 miljoni iemeslu, lai vakcinētos" izmaksas veido 70 000 eiro.

Drukāto izdevumu reklāmas kampaņai izlietoti 10 000 eiro, bet infolapu, brošūru druku sagatavošanai pašvaldībām - 88 105 eiro. Vienlaikus 23 800 eiro izlietoti, lai sagatavotu tiešā pasta vēstules 68 000 senioru informēšanai sadarbībā ar Latvijas Pastu.

Paralēli tiek plānotas kopumā sešas komunikācijas aktivitātes, kur cita starp 36 000 eiro tiks izmantoti izglītojošajām aktivitātēm, piemēram, vebināriem un lekcijām, bet vēl 210 000 eiro - bukletiem, brošūrām, vakcinācijas centru noformējumam u.c.

Tāpat 39 500 eiro plānots novirzīt mediju iepirkumam krievvalodīgo auditorijas sasniegšanai, kamēr vēl 33 600 eiro - sociālo mediju komunikācijai. Vienlaikus 70 000 eiro paredzēts izmantot reklāmas kampaņai.

Kā ziņots, Veselības ministrijas preses sekretāre Sintija Gulbe aģentūru LETA informēja, ka marta beigās ar mērķi tupināt sabiedrības informēšanu par vakcināciju pret Covid-19, tika atklāta kampaņa "2 miljoni iemeslu vakcinēties".

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu