Līdz ar straujo sūtījumu apjoma pieaugumu, starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums SIA "DPD Latvija" un pasta pakalpojumu uzņēmumu SIA "Omniva" brīdina par iespējamu sūtījumu kavēšanos, vēsta "TV3 Ziņas".
Pakomātu noslodze pieaugusi pat četrkārt. Sūtījumu piegādes uzņēmumi situāciju dēvē par dramatisku (9)
Saglabājoties liegumam par klātienes tirdzniecību, sūtījumu piegādes uzņēmumi piedzīvo lielu noslodzi. Turklāt cilvēki internetā sākuši pasūtīt arī lielizmēra preces, kas būtiski apgrūtina šķirošanas terminālu darbu un piegādes.
"DPD Latvija" un "Omniva" par situāciju stāstīja, ka šādā spriedzē ilgstoši nav iespējams strādāt un cer, ka veikaliem drīzumā ļaus atstākt darbu.
Situācija abu uzņēmumu noliktavās ir dramatiska. "Omniva" šķirošanas cehā darbs tagad rit 24 stundas diennaktī. Iepriekš tā nebija. Sūtījumu skaits sasniedz 50 000 vienību ik dienu un darba slodze pārsniedz visus Ziemassvētku rekordus.
"Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare par dramatisko situāciju stāstīja: "Mūsu pakomātu kapacitāte ir tuvu 27 000 skapīšu. Tā kā mums katru nakti ienāk vairāk nekā 50 000 sūtījumu, tad mēs redzam, ka tur ir problēma, jo visi cilvēki uzreiz tos sūtījumus neizņem."
Beāte Krauze-Čebotare uzsvēra, ka tādēļ sūtījumi kavējas līdz pat piecām dienā un joprojām tiek dalīti sūtījumi pie pakomāta.
Savukārt sūtījumu piegādes uzņēmuma "DPD Latvija" pakomātu noslodze pieaugusi pat četrkārt, bet kurjeriem darba apjoms kāpis divas reizes.
Piegāžu kavējumu dēļ "DPD Latvija" aicina cilvēkus būt pacietīgiem. Tā kā liela daļa veikalu klātienes tirdzniecībai slēgti, būtiski kā vēl nekad iepriekš pieauguši lielizmēra sūtījumu apjomi dzīvesvietas un pagalma labiekārtošanai, piemēram, dārza mēbeles, siltumnīcu konstrukcijas un zāles pļāvēju traktori.