"MCH investīcijas" līdzdalības RTO kapitālā uzskaites vērtība ir 120 miljoni eiro. Ņemot vērā RTO 2020. gada finanšu rezultātus un nākotnes prognozes, "MCH investīcijas" ir izveidojusi 30 miljonu eiro uzkrājumu ieguldījuma RTO vērtības samazinājumam, teikts gada pārskatā. Attiecīgi ieguldījuma bilances vērtība ir 90 miljoni eiro.
Tomēr "MCH investīciju" gada pārskata revidenti ir snieguši atzinuma ar iebildi attiecībā uz ieguldījumu RTO.
""MCH investīciju" bilancē ir ietverts ieguldījums meitas sabiedrībā 90 miljonu eiro vērtībā, attiecībā uz kuru revīzijas ietvaros esam konstatējuši daļēja vērtības samazinājuma pazīmes," norāda revidenti.
Revidentu rīcībā nav informācijas, kas ļautu noteikt šī vērtības samazinājuma apmēru ar pietiekamu precizitāti, tādēļ tiek norādīts, ka, "ja tā būtu, par attiecīgo summu samazinātos minētā ieguldījuma vērtība, "MCH investīcijas" darbības 2020. gada rezultāti un pašu kapitāls 2020.gada 31. decembrī".
RTO reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 5,1 miljons eiro. Pa 30% RTO daļu katram pastarpināti caur "MCH investīcijām" pieder Šlesera un Šķēles ģimeņu kontrolētajiem uzņēmumiem, 20% daļu pastarpināts īpašnieks ir Ralfs Kļaviņš, 11,4% - Dace Dangena, 8,6% - Jānis Lācis.
RTO meitasuzņēmumi ir SIA "Skonto metāls" (100%), SIA "Rīgas centrālais termināls" (100%), SIA "Riga Container Terminal" (100%), SIA "Juta termināls" (100%), SIA "Ogļu termināls" (100%), SIA "Rīgas beramkravu termināls" (100%), SIA "RTO elektrotīkli" (100%), SIA "RTO Management" (100%), SIA "RTO vagonu serviss" (100%) un SIA "RTO projekti" (100%).
RTO daļēji pieder arī tādi uzņēmumi kā SIA "Riga Fertilizer Terminal" (49%), SIA "Riga Coal Terminal (49,1%) un SIA "Kravu ekspedīcija" (80%).