Pagājušajā gadā, kuru liela daļa pasaules pavadīja pašizolējoties, modes nami visā pasaulē ir izstrādājuši dažādus risinājumus, lai šo jomu pārceltu virtuālajā vidē. Nu ar inovatīvu jaunumu nācis klajā arī modes nams "Gucci", interesentiem piedāvājot pieejamas cenas "virtuālos apavus", vēsta portāls "GQ".
"Virtuālie apavi". Modes nams "Gucci" piedāvā "kurpes" par septiņiem eiro
"Gucci" ir apvienojies ar Baltkrievijas uzņēmumu "Wanna", kas specializējas AR tehnoloģiju radīšanā, kā arī apavu un pulksteņu digitālai montāžai. Sadarbības ietvaros viņi izlaiduši koši zaļus "Virtual 25" apavus ar kontrastējošām detaļām un zīmola logotipu.
Kurpes ir pieejamas divās lietojumprogrammās: Gucci programmā (tur jāmaksā 10 eiro par virtuālo pāri) un "Wanna Kiks" platformā (tas pats "virtuālais modelis" maksā 7,5 eiro).
Uzņēmuma "Wanna" izpilddirektors, kurš ir sadarbojies arī ar zīmoliem "Reebok", "Farfetch", "Puma" un "Snapchat", Sergejs Arhangeļskis, sacījis, ka ir pārliecināts par digitālā modes tirgus attīstību.
"Piecu vai varbūt desmit gadu laikā diezgan lielu ienākumu daļu modes zīmoliem veidos digitālie produkti. Mūsu kā uzņēmuma mērķis ir faktiski aizstāt produktu fotoattēlus ar kaut ko pievilcīgāku un tuvāku "reālajai iepirkšanās pieredzei"," sacījis Arhangeļskis.