Var iekļaut preces vai pakalpojuma nosaukumu, periodu, par kuru tiek veikta samaksa, rēķina numurs utt. Precīza informācijas norādīšana palīdz arī pašam labāk orientēties savos darījumos, plānot budžetu, atrast konkrētus darījumus pēc atslēgas vārdiem.
"Pret maksājuma mērķī norādīto informāciju ir jāizturas nopietni, un tas nebūs īstais kanāls jokiem ar saviem draugiem un tuviniekiem. Dažādas "asprātīgas" frāzes var kavēt maksājuma veikšanu un radīt citas neērtības, bez kurām klients noteikti var iztikt," norāda FKTK.
Turklāt maksājuma informāciju izskatīs gan banka, no kuras maksājums tiek veikts, gan arī banka, kas maksājumu saņem. Pat ja maksājumu izdodas veikt, arī vēlāk banka var uzdot jautājumus, piemēram, ja tiek izskatīts konta pārskats kredīta piešķiršanas procesā. Ir svarīgi saprast, ka šī norādītā informācija nepaliek tikai starp klientiem, kuri veic viens otram pārskaitījumu.
Ja tomēr saņemts jautājums no bankas par veikto darījumu, FKTK iesaka nepieciešamo informāciju sniegt un sadarboties, lai situāciju pēc iespējas ātrāk atrisinātu.
Seko mums arī Instagram un TikTok – uzzini visu pirmais!