Gatis Kreceris, TVNET Sports žurnālists: "Tāpat kā vairumam cilvēku savā darbā, nācās pielāgoties apstākļiem. Profesionālais sports vairākus mēnešus atradās uz pauzes. Lasītājiem centāmies izstāstīt Covid-19 ietekmi no sportistu, sporta organizāciju skatupunkta. Organizējām savu darbu attālināti, izmantojot dažādas tiešsaistes platformas. Godīgi sakot, man tas patīk, jo tā tiek ietaupīts laiks. Tiekamies Pasaules hokeja čempionātā Rīgā!"
Ingars Tenis, Auto redaktors: "Mums kā interneta medijam galvenie darba instrumenti ir dators, telefons, un tie, kā zinām, strādā visur, kur ir elektrība un datu tīkla pārklājums. 2020.gads bija iespēja izmēģināt savas darbspējas visneierastākajās vietās un laikos. Lidmašīnā jau bija strādāts iepriekš, bet autobusā pirmo reizi. Turklāt autobusā bija internets!"
Krista Garanča, Sejas redaktore: "2020. gads bija izaicinājumu pilns visdažādākajās jomās, tomēr mēs, TVNET, spējām saglabāt vēsu prātu un pierādīt to, ka protam zibenīgi reaģēt uz "jauno pasaules kārtību". To pierādīja spēja strādāt attālināti, saglabājot izcilus rezultātus. Šajā laikā visvairāk novērtēju sniegto uzticību darbiniekiem un sajūtu, ka esam visi kopā šajā "dižķibelē", un visi kopā no tās arī iznāksim ārā – norūdījušies un labāki!"
Spoki.lv vadītāja Evita Rauze: “"020.gads bija kārtīgs izaicinājums izklaides portālam Spoki.lv. Laikā, kad cilvēku prātus nodarbināja viss par un ap pandēmiju, izklaidei atlika mazāk laika. Pieredze, kas tika uzkrāta, ir neizmērāma. Tāpat kā cilvēkiem nācās pielāgoties jauniem dzīves apstākļiem, arī mums bija jāpielāgojas jaunam strādāšanas veidam - darbam no mājām. 2020.gads izklaides portālam Spoki.lv sākās ar ļoti krasām izmaiņām. Pērn februārī lasītājiem atklājām Spoku jauno dizainu, kas tika radīts, lai izceltu pašu galveno - lietotāju radīto saturu. Vēl redzēsim, ko atnesīs 2021.gads, bet arī šo gadu esam iesākuši ar sen lolotu ideju - jaunu iepazīšanās servisu Spoki Match. Spoki.lv jau izsenis ir bijusi vieta, kur iepazīties un atrast sev līdzīgi domājošos, tādēļ mūsu uzdevums šogad izdarīt visu, lai Spoki Match lietotājiem būtu ne tikai interesanti uzturēties, bet iespēja arī atrast īsto un varbūt arī vienīgo."
Ik mēnesi Gemius publiskotajos datos par Latvijas interneta kopējās auditorijas apmeklējumu tiek apkopoti dati no dažādām ierīcēm – datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem, ņemot vērā pārklāšanos starp dažādām platformām (Gemius publishers). Savukārt interneta lapu apmeklējuma statistikā lasītāju pārklāšanās vienas mediju grupas vietnēm netiek ņemta vērā (Gemius domain).